Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Pardavimų ir operacijų valdymo planavimas prekybinėse ir gamybinėse įmonėse

Dinamiškoje verslo aplinkoje efektyvi sinchronizacija tarp pardavimų, marketingo, finansų ir operacijų padalinių  įgyja ypatingą reikšmę, siekiant konkurencinio pranašumo. Todėl organizacijoms,  kurios nori būti konkurencingos, labai svarbus efektyvus pardavimų ir operacijų proceso (angl. S&OP) įgyvendinimas. Atstovaujame logistikos įmonę ir pastebime, kad būtent šioje srityje kyla nemažai iššūkių, todėl pasidalinsime įžvalgomis, kokios  problemos dažniausiai kyla, planuojant pardavimų, …

Ką daryti, kad vasara netaptų logistiniu košmaru?

31.07 2023 Žinojimas = Galia
Vasara daugeliui įmonių asocijuojasi su stresu ir neapibrėžtumu, nes šiuo metu kyla papildomų iššūkių. Transporto įmonėms šios situacijos labai gerai pažįstamos, kadangi mes apie jas girdime iš partnerių ir dažnai padedame jas spręsti. Taip pat ir patys jau daugelį metų susiduriame su daugybe nesklandumų, nes mūsų veiklos specifika tokia, kad turime dirbti 24/7, jokių išeiginių. …

Tvarumas. Kodėl jis svarbus vartotojui?

31.07 2023 Tvarumas
Kalbėdami apie tvarumą, dažniausiai akcentuojame aplinkos taršą ir mes, žinoma, su tuo visiškai sutinkame. Tačiau ne mažiau svarbus ir kitas aspektas  – vartotojai, kurie tvarius prekės ženklus pradeda vertinti vis labiau. „HRX“ išsikėlė tikslą – iki 2035 m. tapti neutralia įmone anglies dioksido atžvilgiu. Šiame straipsnyje į tvarumo klausimus pažvelgsime iš klientų pozicijos, nes jie …