Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Kelionė tvarumo link – ne visuomet tiesi: „Unilever“ pavyzdys

28.12 2023 Tvarumas
Esame įsitikinę, kad, diegiant tvarumo iniciatyvas, svarbu vadovautis sėkmingai šioje srityje dirbančių įmonių pavyzdžiais. Tęsiame straipsnių ciklą apie tvarumo keliu žengiančias organizacijas. Jeigu neskaitėte apie bendrovės „Patagonia“ patirtį, tai galite padaryti čia. Šiame straipsnyje pristatysime „Unilever“. Šios kompanijos patirtimi įdomu pasidalinti todėl, kad dažniau tvarumo keliu pasuka mažos arba nišinės kompanijos, kadangi joms dėl nedidelio …

Kokią įtaką e-komercijos veiklai daro logistikos operacijos

28.12 2023 E-komercija
Per pastaruosius penkerius metus e-komercijos prekybos kanalo reikšmė labai išaugo. Vis daugiau prekybos ir gamybos įmonių, kurdamos savo elektronines parduotuves, pradėjo naudotis juo, bet  lygiagrečiai vykdė prekybą ir per marketplac‘us, o kai kurios kompanijos  išnaudojo abi galimybes. Šio kanalo svarba ateityje tik augs, prognozuojama, kad 2026 m. čia bus parduodama daugiau nei 25 % visų …

Kaip sumažinti atsargų kiekį ir taupyti lėšas?

29.11 2023 Žinojimas = Galia
Šiuo metu, kai nemažai sektorių išgyvena ne pačius geriausius laikus, dauguma įmonių ieško būdų, kaip mažinti sąnaudas. Tai, žinoma, visada yra svarbu, kadangi pagrindinis efektyvios įmonės tikslas – rasti priemonių, kaip pasiekti strateginius tikslus optimaliomis sąnaudomis. Tos kompanijos, kurios dirba efektyviau, ilgainiui laimi konkurencinę kovą. Viena iš geriausių taupymo galimybių, kuria gali pasinaudoti organizacija, tai …