Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Kada klaidingas transporto kompanijos pasirinkimas gali kainuoti labai brangiai

Tinkamas transporto kompanijos pasirinkimas – svarbus žingsnis, nes gali turėti didelę reikšmę įmonės veiklai bei finansams. Deja, daugelis bendrovių, nepaisant visko, dažnai renkasi pigesnį variantą arba nepakankamai įvertina potencialų partnerį. Šiame straipsnyje aptarsime tris atvejus, kurių, rinkdamiesi transporto partnerius,  krovinio užsakovai neįvertina, taip pat pasidalinsime tikromis istorijomis, patvirtinančiomis šių situaciją aktualumą.

Žala reputacijai

Kalbėdami apie prekybos ir gamybos įmonės reputaciją, dažniausiai mąstome apie įvairius su žaliavomis ar atliekų šalinimu susijusius klausimus bei kitas gamybos problemas, tačiau organizacijos reputacija gali būti sugadinta ir dėl netinkamos transporto bendrovės pasirinkimo.

Ne taip seniai keletas didelių logistikos kompanijų, naudojančių subrangovus iš trečiųjų šalių, turėjo rūpesčių, kadangi buvo atliktas tyrimas, kuris pažėrė kritikos ir įrodymų dėl darbuotojų iš trečiųjų šalių išnaudojimo. Šis aspektas ypač svarbus didelėms prekybos ir gamybos įmonėms, kurios atsižvelgia į tvarumo reikalavimus ir gamina tvarius produktus, nes jie negali savo tiekimo grandinėje turėti tiekėjų (įskaitant ir logistinių kompanijų), kurie neužtikrina tvarumo reikalavimų. Buvo ir kitų istorijų, susijusių su maisto produktų gabenimu, kai transporto kompanijos su maistui gabenti skirtomis autocisternomis gabeno žmogaus sveikatai pavojingas medžiagas. Taip jos ne tik pažeidė maisto medžiagų transportavimo taisykles, tačiau kartu pakenkė ir krovinius gabenusios kompanijos tiesioginiams klientams.

Galėtume rasti ir daugiau panašių istorijų, tačiau išvardintais pavyzdžiais norėjome akcentuoti, kad reputacijos praradimas – tai pati brangiausia išlaidų eilutė, nes dėl su reputacija susijusių situacijų kompanijos gali prarasti ne tik pavienius klientus, bet  ir verslą.

Krovinio vagystės

Kalbant apie krovinių vagystes, svarbu aptarti du skirtingus pavyzdžius. Kartais už šias vagystes būna atsakingos transporto kompanijos, nes transporto bendrovės tik imituoja veiklą, o jų tikrieji kėslai – brangių krovinių vagystės. Kalbame apie tokias situacijas, kai nusikaltėliai  įsisteigia naujas transporto kompanijas arba įsigyja mažas, jau kurį laiką rinkoje veikiančias įmones ir pradeda nuosavą veiklą, kad įgytų gerą reputaciją, gautų galimybę pervežti brangiai kainuojančius krovinius, o vėliau juos pavogti.

Kita pasitaikanti situacija – kai transporto kompanijos neturi reikiamų išteklių ir profesinės patirties, reikalingos maksimaliam krovinių saugumui kelyje užtikrinti Šiuo atveju kalbame apie situacijas, kai transporto vadybininkai dėl patirties stokos netinkamai suplanuoja sustojimus arba įmonei trūksta lėšų technologijoms, kurios padeda mažinti krovinio vagystės rizikas.  

Atsitikus vienai iš aptartų situacijų, kovinio siuntėjams kyla daug papildomų iššūkių. Visų pirma, kai krovinys nepasiekia jų klientų, kyla rizika klientus prarasti. Tačiau reikia suprasti, kad tokiu atveju transporto kompanijos ne visuomet galės padengti nuostolius. Krovinio draudimo bendrovės turi griežtas taisykles dėl kompensacijų krovinių vagystės atvejais ir jos yra labai nepalankios vežėjams, todėl dažnai tokių nuostolių draudimo kompanijos nefinansuoja. Tad daugumą vagysčių privalo kompensuoti transporto kompanijos, jeigu, žinoma, turi finansinių galimybių.  

Krovinio sugadinimas

Pats tiesiausias kelias prarasti klientą, tai galioja tiek transporto kompanijoms, tiek ir  prekybos bei gamybos įmonėms, tai dažnas apgadintų krovinių pristatymas klientams. Daugeliui galėtų atrodyti, kad šį atvejį labai sunku įvertinti, nes nė viena transporto kompanija nėra apsaugota ir gali apgadinti krovinius, tačiau savo asmeniniu pavyzdžiu galime patvirtinti, kad tai ne visiškai tiesa. Sutinkame, kad nulinės krovinių apgadinimo garantijos turbūt negali suteikti nė viena transporto kompanija, tačiau mažinti rizikas, netaupant lėšų vairuotojų, vadybininkų paruošimui bei dedant pastangas mažinant darbuotojų kaitą įmonėje, tikrai galima.

Pateiksime pavyzdį iš mūsų įmonės veiklos. Prieš keletą mėnesių į mus kreipėsi viena kompanija, prekiaujanti prabangia vonios įranga. Jos atstovai teigė, kad susilaukia didelių problemų, kadangi dabartinė transporto kompanija dažnai pristato apgadintus krovinius, o tai reiškia ne tik finansinius nuostolius, tačiau ir klientų praradimą.

 

Išvados

Klaidingas transporto kompanijos pasirinkimas gali turėti rimtų pasekmių: pradedant finansiniais nuostoliais ir baigiant  žala reputacijai ar teisinėmis problemomis. Todėl  svarbu atsakingai vertinti galimus partnerius, atlikti išsamų tyrimą ir rinktis patikimą transporto kompaniją. Toks kompleksiškas vertinimas padės išvengti brangių klaidų ir užtikrinti, kad jūsų verslas vyktų sklandžiai ir pelningai. Didelė klaida vertinti paslaugų teikėją tik per kainos prizmę, kadangi kartais užtenka tik vieno įvykio, kad prarastumėte visus sutaupytus pinigus.

Jeigu ieškote transporto partnerio, kurio vienas pagrindinių pranašumų – krovinių gabenimo kokybė ir saugumas, kviečiame kreiptis į mus. Rinkoje garsėjame kaip viena kokybiškiausių transporto paslaugų teikėjų. Veiklą vykdome nuo 1991 m., per šį laikotarpį įgijome milžinišką patirtį, reikalingą saugiam jūsų krovinių gabenimui užtikrinti. Susisiekti su mumis galite paspaudę nuorodą ir užpildę kontaktų formą.

Susisiekti su HRX pardavimų komanda

Kitos naujienos:

Rizikų valdymas: FMEA modelis

30.10 2024 Žinojimas = Galia
Globali verslo aplinka yra nenuspėjama, todėl tiekimo grandinės rizikų valdymas tampa esmine verslo strategijos dalimi. Norint kontroliuoti šias rizikas,  svarbu jų valdymą pritaikyti ir logistikos partnerių atrankai. Kai pokyčiai vyksta taip greitai, nebeužtenka logistikos partnerius vertinti tik lineriškai. Todėl, norint užtikrinti nepertraukiamą įmonės veiklą, svarbu tinkamai pasirinkti logistikos paslaugų teikėjus, kartu atsižvelgiant ir į rizikų …

Logistinių nesėkmių virtinė: kaip „Toys „R“ Us“ pavogė Kalėdas

30.10 2024 Paskutinė mylia
Logistikos ir tiekimo grandinės valdymas labai svarbus kiekvienam verslui, ypač užsiimančiam mažmenine prekyba, kur vartotojų pasitikėjimas ir lojalumas dažnai yra tiesiogiai susijęs su laiku pristatytais kroviniais. Nors daugeliui Kalėdos yra džiaugsmo ir dovanų metas, 1999 m. Kalėdų sezonas kompanijai „Toys „R“ Us“ tapo tikru košmaru. Šis žaislų prekybos milžinas, netinkamai įvertinęs savo galimybes, patyrė vieną …

Tvarūs sprendimai: emisijų mažinimas ir verslo partneriai

30.10 2024 Tvarumas
Tvarumas jau seniai tapo vienu svarbiausių šiuolaikinio verslo prioritetų, ypač transporto ir logistikos sektoriuje. Transporto įmonės stengiasi mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, investuoja į ekologiškus sprendimus ir diegia tvarias praktikas savo veikloje. Tačiau tvarumo tikslų siekimas yra kur kas daugiau nei tik emisijų mažinimas. „HRX“ savo tvarumo kelionėje patyrė, kad tvari organizacinė kultūra įmonėje yra tiek …

Tvarus transportas: ne tik ekologiškas kuras, bet ir įmonės organizacinė struktūra

26.09 2024 Tvari logistika
Šiandien tvarumas yra viena iš pagrindinių temų, keliamų ne tik transporto srityje, bet ir daugelyje kitų pramonės šakų. Pastebima, kad logistikoje, kalbant apie tvarumą, dažniausiai akcentuojama anglies dvideginio emisijų taupymas, mažiau taršių degalų naudojimas, efektyvesni maršrutų planavimo algoritmai, ekologiškas vairavimas bei kitos su degalų taupymu susijusios temos. Sutinkame, tai svarbu, tačiau tvarios įmonės pagrindas – …

„Revlon“ veiklos ir tiekimo grandinės iššūkių analizė: pamokos grožio industrijai

26.09 2024 Žinojimas = Galia
Tęsiame straipsnių ciklą apie pasaulį sudrebinusių žinomų kompanijų bankrotus, kurie iš dalies yra susiję su klaidomis tiekimo grandinėje. Šiandien norime pristatyti vieną iš naujausių atvejų – kompanijos „Revlon“ istoriją. Tai žinomas, keletą dešimtmečių veikiantis grožio ir kosmetikos pramonės prekės ženklas. Tačiau, kaip ir daugelis pasaulinių kompanijų, „Revlon“ susidūrė su veiklos ir tiekimo grandinės strategijos problemomis, …

Kaip sumažinti logistikos išlaidas, bet neprarasti paslaugų kokybės?

Logistika yra gyvybiškai svarbi bet kurios įmonės veiklos dalis. Efektyvus prekių pervežimas, atsargų valdymas ir tinkamos paslaugos užtikrinimas gali padėti įmonei išlikti konkurencingai ir patenkinti savo klientų lūkesčius. Tačiau dažnai pasitaiko, kad, siekdamos sutaupyti, prekybos ir gamybos įmonės taupo logistikos sąskaita, taip ilgainiui nukenčia paslaugų kokybė. Tad kyla klausimas, ar įmanoma sutaupyti logistikos lėšas, neprarandant …