Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Kada klaidingas transporto kompanijos pasirinkimas gali kainuoti labai brangiai

Tinkamas transporto kompanijos pasirinkimas – svarbus žingsnis, nes gali turėti didelę reikšmę įmonės veiklai bei finansams. Deja, daugelis bendrovių, nepaisant visko, dažnai renkasi pigesnį variantą arba nepakankamai įvertina potencialų partnerį. Šiame straipsnyje aptarsime tris atvejus, kurių, rinkdamiesi transporto partnerius,  krovinio užsakovai neįvertina, taip pat pasidalinsime tikromis istorijomis, patvirtinančiomis šių situaciją aktualumą.

Žala reputacijai

Kalbėdami apie prekybos ir gamybos įmonės reputaciją, dažniausiai mąstome apie įvairius su žaliavomis ar atliekų šalinimu susijusius klausimus bei kitas gamybos problemas, tačiau organizacijos reputacija gali būti sugadinta ir dėl netinkamos transporto bendrovės pasirinkimo.

Ne taip seniai keletas didelių logistikos kompanijų, naudojančių subrangovus iš trečiųjų šalių, turėjo rūpesčių, kadangi buvo atliktas tyrimas, kuris pažėrė kritikos ir įrodymų dėl darbuotojų iš trečiųjų šalių išnaudojimo. Šis aspektas ypač svarbus didelėms prekybos ir gamybos įmonėms, kurios atsižvelgia į tvarumo reikalavimus ir gamina tvarius produktus, nes jie negali savo tiekimo grandinėje turėti tiekėjų (įskaitant ir logistinių kompanijų), kurie neužtikrina tvarumo reikalavimų. Buvo ir kitų istorijų, susijusių su maisto produktų gabenimu, kai transporto kompanijos su maistui gabenti skirtomis autocisternomis gabeno žmogaus sveikatai pavojingas medžiagas. Taip jos ne tik pažeidė maisto medžiagų transportavimo taisykles, tačiau kartu pakenkė ir krovinius gabenusios kompanijos tiesioginiams klientams.

Galėtume rasti ir daugiau panašių istorijų, tačiau išvardintais pavyzdžiais norėjome akcentuoti, kad reputacijos praradimas – tai pati brangiausia išlaidų eilutė, nes dėl su reputacija susijusių situacijų kompanijos gali prarasti ne tik pavienius klientus, bet  ir verslą.

Krovinio vagystės

Kalbant apie krovinių vagystes, svarbu aptarti du skirtingus pavyzdžius. Kartais už šias vagystes būna atsakingos transporto kompanijos, nes transporto bendrovės tik imituoja veiklą, o jų tikrieji kėslai – brangių krovinių vagystės. Kalbame apie tokias situacijas, kai nusikaltėliai  įsisteigia naujas transporto kompanijas arba įsigyja mažas, jau kurį laiką rinkoje veikiančias įmones ir pradeda nuosavą veiklą, kad įgytų gerą reputaciją, gautų galimybę pervežti brangiai kainuojančius krovinius, o vėliau juos pavogti.

Kita pasitaikanti situacija – kai transporto kompanijos neturi reikiamų išteklių ir profesinės patirties, reikalingos maksimaliam krovinių saugumui kelyje užtikrinti Šiuo atveju kalbame apie situacijas, kai transporto vadybininkai dėl patirties stokos netinkamai suplanuoja sustojimus arba įmonei trūksta lėšų technologijoms, kurios padeda mažinti krovinio vagystės rizikas.  

Atsitikus vienai iš aptartų situacijų, kovinio siuntėjams kyla daug papildomų iššūkių. Visų pirma, kai krovinys nepasiekia jų klientų, kyla rizika klientus prarasti. Tačiau reikia suprasti, kad tokiu atveju transporto kompanijos ne visuomet galės padengti nuostolius. Krovinio draudimo bendrovės turi griežtas taisykles dėl kompensacijų krovinių vagystės atvejais ir jos yra labai nepalankios vežėjams, todėl dažnai tokių nuostolių draudimo kompanijos nefinansuoja. Tad daugumą vagysčių privalo kompensuoti transporto kompanijos, jeigu, žinoma, turi finansinių galimybių.  

Krovinio sugadinimas

Pats tiesiausias kelias prarasti klientą, tai galioja tiek transporto kompanijoms, tiek ir  prekybos bei gamybos įmonėms, tai dažnas apgadintų krovinių pristatymas klientams. Daugeliui galėtų atrodyti, kad šį atvejį labai sunku įvertinti, nes nė viena transporto kompanija nėra apsaugota ir gali apgadinti krovinius, tačiau savo asmeniniu pavyzdžiu galime patvirtinti, kad tai ne visiškai tiesa. Sutinkame, kad nulinės krovinių apgadinimo garantijos turbūt negali suteikti nė viena transporto kompanija, tačiau mažinti rizikas, netaupant lėšų vairuotojų, vadybininkų paruošimui bei dedant pastangas mažinant darbuotojų kaitą įmonėje, tikrai galima.

Pateiksime pavyzdį iš mūsų įmonės veiklos. Prieš keletą mėnesių į mus kreipėsi viena kompanija, prekiaujanti prabangia vonios įranga. Jos atstovai teigė, kad susilaukia didelių problemų, kadangi dabartinė transporto kompanija dažnai pristato apgadintus krovinius, o tai reiškia ne tik finansinius nuostolius, tačiau ir klientų praradimą.

 

Išvados

Klaidingas transporto kompanijos pasirinkimas gali turėti rimtų pasekmių: pradedant finansiniais nuostoliais ir baigiant  žala reputacijai ar teisinėmis problemomis. Todėl  svarbu atsakingai vertinti galimus partnerius, atlikti išsamų tyrimą ir rinktis patikimą transporto kompaniją. Toks kompleksiškas vertinimas padės išvengti brangių klaidų ir užtikrinti, kad jūsų verslas vyktų sklandžiai ir pelningai. Didelė klaida vertinti paslaugų teikėją tik per kainos prizmę, kadangi kartais užtenka tik vieno įvykio, kad prarastumėte visus sutaupytus pinigus.

Jeigu ieškote transporto partnerio, kurio vienas pagrindinių pranašumų – krovinių gabenimo kokybė ir saugumas, kviečiame kreiptis į mus. Rinkoje garsėjame kaip viena kokybiškiausių transporto paslaugų teikėjų. Veiklą vykdome nuo 1991 m., per šį laikotarpį įgijome milžinišką patirtį, reikalingą saugiam jūsų krovinių gabenimui užtikrinti. Susisiekti su mumis galite paspaudę nuorodą ir užpildę kontaktų formą.

Susisiekti su HRX pardavimų komanda

Kitos naujienos:

Kuriate tvarią organizaciją? Štai į ką reikia atkreipti ypatingą dėmesį

28.08 2024 Tvarumas
Šiuolaikinėje verslo aplinkoje tvarumas tampa neatsiejama organizacijos sėkmės dalimi. Įmonės, siekiančios išlaikyti ilgalaikį konkurencingumą, privalo atkreipti dėmesį į įvairius tvarumo aspektus. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausias sritis, į kurias būtina atsižvelgti, siekiant vadintis tvaria organizacija, taip pat pateiksime realių pavyzdžių, kokius sprendimus tvarumo kelyje priėmė „HRX“ . Mažiau pakuočių ir popieriaus Viena iš svarbiausių tvarumo iniciatyvų, …

Kaip atsirinkti kokybišką transporto partnerį: svarbiausi kriterijai

Transporto partnerio pasirinkimas yra vienas svarbiausių sprendimų, kurį turi priimti kiekvienas verslas. Šis pasirinkimas ypač reikšmingas toms įmonėms, kurių tiekimo grandinė veikia „Just in time“ principu arba greitas ir kokybiškas prekių pristatymas yra vienas iš jų konkurencinių pranašumų. Tinkamai pasirinktas transporto partneris gali ne tik užtikrinti stabilų prekių judėjimą, bet ir padeda išvengti įvairių nesklandumų …

„Vestas“ – tvarumo keliu žengiančios įmonės pavyzdys

25.07 2024 Tvarumas
Pristatome dar vieną prekės ženklą, kuris visuomet atsiduria tvarių kompanijų reitingų viršūnėse. Žvelgdami į tvarių energijos šaltinių lyderius, nusprendėme paanalizuoti kompaniją „Vestas“. Ši bendrovė, veikianti vėjo energijos sektoriuje, yra tvarumo simbolis, įgyvendinanti inovacijas ir siekianti maksimaliai sumažinti poveikį aplinkai. Šios bendrovės patirtis gali būti puikus pavyzdys tiek energetikos, tiek kitų sektorių įmonėms, siekiančioms tvarumo. „Vestas“ …

Norite įgyti konkurencinį pranašumą? Pagalvokite apie į klientą orientuotos tiekimo grandinės strategiją

25.07 2024 Žinojimas = Galia
Neseniai, kalbėdami apie efektyvias tiekimo grandines, svarstydavome, kaip sumažinti kainas, kad prekes klientams pristatytume pigiau. Stiprėjant konkurencinei aplinkai, vis daugiau kompanijų pradeda suprasti, kad geriausias būdas pritraukti klientų – kurti į vartotojų poreikių patenkinimą orientuotas tiekimo grandinės strategijas. Straipsnyje detaliai analizuosime, kodėl ši strategija svarbi, aptarsime pagrindinius iššūkius, su kuriais ją diegdamosi susiduria kompanijos, pasidalinsime …

„RadioShack“ nesėkmė : tiekimo grandinės klaidos

25.07 2024 Žinojimas = Galia
„RadioShack“ kadaise buvo elektronikos mažmeninės prekybos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) sinonimas, tačiau įstabų pakilimą keitė dramatiškas nuosmukis. Klestėjimo viršūnėje bendrovė buvo žinoma dėl plataus elektronikos produktų asortimento ir technologijas išmanančių darbuotojų, aptarnaujančių tiek mėgėjus, tiek išprususius vartotojus, pasiekimų. Tačiau „RadioShack“ nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos ir vartotojų pageidavimų, padarė reikšmingų tiekimo grandinės klaidų, visa tai …

Vienas iš tvarių prekės ženklų lyderių: „Brambles“ pavyzdys

02.07 2024 Tvari logistika
Ieškojome tvarių logistikos kompanijų, kurių sėkmės pavyzdžiu galėtume pasidalinti, ir radome. Iš karto norime informuoti, kad tai ne įprasta logistikos kompanija, nes ši bendrovė užsiima  palečių ir kitų gabenime reikalingų daiktų, kurie gali būti naudojami pakartotinai, gamyba ir nuoma, o jos veikla yra paremta dalijimosi tarp skirtingų įmonių principais. Nors šios bendrovės veikla yra nutolusi …