Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Norite įgyti konkurencinį pranašumą? Pagalvokite apie į klientą orientuotos tiekimo grandinės strategiją

Neseniai, kalbėdami apie efektyvias tiekimo grandines, svarstydavome, kaip sumažinti kainas, kad prekes klientams pristatytume pigiau. Stiprėjant konkurencinei aplinkai, vis daugiau kompanijų pradeda suprasti, kad geriausias būdas pritraukti klientų – kurti į vartotojų poreikių patenkinimą orientuotas tiekimo grandinės strategijas. Straipsnyje detaliai analizuosime, kodėl ši strategija svarbi, aptarsime pagrindinius iššūkius, su kuriais ją diegdamosi susiduria kompanijos, pasidalinsime keletu patarimų, kaip palengvinti šį procesą.

Į klientą orientuotos tiekimo grandinės samprata

Šios strategijos išskirtinumas – klientų norų prioretizavimas. Skirtingai nuo tradicinių tiekimo grandinių, kuriose pirmenybė teikiama efektyvumui ir sąnaudų mažinimui, į klientą orientuotos tiekimo grandinės daugiausia dėmesio skiria vertės klientui kūrimui. Tai reiškia, kad gamybos, tiekimo, platinimo ir rinkodaros strategijos priderinamos prie konkrečiai tikslinei auditorijai skirtų vertės pasiūlymų kūrimo ir atlikimo.

 Pagrindinei šios strategijos ypatumai:

  1. Greitas reagavimas. Sparčiai prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių.
  2. Lankstumas. Gebėjimas pritaikyti produktus konkretiems klientų poreikiams.
  3. Bendradarbiavimas/Refleksija. Kooperacija su tiekėjais, platintojais ir klientais, siekiant bendro vertės kūrimo.

Pritaikiusios šiuos strategijos bruožus, įmonės gali užtikrinti, kad jų tiekimo grandinės būtų ne tik veiksmingos, bet ir galinčios padidinti klientų pasitenkinimą bei lojalumą.

Į klientą orientuotos tiekimo grandinės svarba

„Gartner“ atliktas tyrimas rodo, kad net 83% tiekimo grandinės vadovų darbotvarkėje pirmuoju numeriu įrašyta klientų pirkimo patirties gerinimas. Šiam tikslui pasiekti privalu peržiūrėti tradicines tiekimo grandines ir sukurti naujas, orientuotas į klientą. Įmonės yra raginamos atlikti šiuos pokyčius, kadangi taip galima:

  • Padidinti lojalumą. Tiekimo grandinės, kurios gali greitai reaguoti į klientų poreikius ir laiku pateikti aukštos kokybės produktus, skatina teigiamą klientų patirtį. Patenkinti klientai dažniau tampa nuolatiniais pirkėjais.
  • Gerinti prekės ženklo įvaizdį.  Įmonės, žinomos dėl savo požiūrio į klientą, dažnai turi geresnę prekės ženklo reputaciją. Bendrovės, kurios nuolat tenkina klientų lūkesčius, laikomos patikimomis, o tai gali žymiai padidinti jų poziciją rinkoje.
  • Konkurencinis pranašumas. Pasaulinėje rinkoje, kur konkurencija yra didžiulė, į vartotoją orientuota tiekimo grandinė gali būti pagrindinis privalumas. Įmonės, kurios gali greitai prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir klientų pageidavimų, turi geresnes sąlygas užimti rinkos dalį ir aplenkti konkurentus.

Kaip kurti į klientą orientuotą tiekimo grandinės strategiją?

Į klientą orientuotos strategijos sukūrimas – sudėtingas procesas, apimantis visus organizacinius ir tiekimo procesus. Įvardinsime keletą pagrindinių aspektų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį, siekiant pradėti šią kelionę.

Padalinių veiklos sugretinimas

Pirmas žingsnis. Organizacijai nusprendus diegtis šią iniciatyvą, privalu ją suderinti su visais padaliniais ir kitais vertės grandinės dalyviais. Suderinti būsimą pokytį reikėtų ne tik žodžiu, tačiau derėtų sukurti procesus, kurie padės užtikrinti šios strategijos įgyvendinimą. Grandinėje turi atsirasti saugikliai, kurie garantuotų prisitaikymą prie besikeičiančių klientų poreikių: tai galėtų būti apklausos, rinkos analizė. Rekomenduojama įsidiegti bendrą tiekimo grandinės, gamybos ir pardavimų padalinių susitikimų formatą, kurio metu  būtų analizuojamos konkrečios su klientais susijusios situacijos. Vertindami padalinių veiklą, ypatingą dėmesį skirkite klaidų eliminavimui, motyvuokite už tas veikas, kurios kuria vertę klientams.

Vertės kūrimas klientui

Proaktyvių tarpusavio santykių tarp tiekimo grandinės dalyvių skatinimas turi užimti ypatingą vietą organizacijoje, kuri yra orientuota į klientą. Vadinasi, kiekviena operacija tiekimo grandinėje turi kurti pridėtinę vertę klientui: prekės, kurios yra tiekiamos klientams, turi būti pristatomos laiku, nesugadintos, jiems patogiu pirkimo kanalu. Kad tai taptų realybe, privalu valdyti santykius su tiekėjais. Svarbu, kad jums  ir jūsų klientams priimtinos sąlygos būtų tiek pat aktualios ir pasirinktiems tiekėjams.

Lanksčių tiekimo grandinės praktikų įgyvendinimas

Kuriant aptartą strategiją, svarbu supaprastinti ir standartizuoti procesus, kurie būtų nukreipti į vertės klientams kūrimą. Siekiantiems šių tikslų rekomenduojame pasidomėti moderniomis tiekimo grandinės valdymo praktikomis: „Agile Supply Chain Practices“ , „Lean“ ir „Lean Six Sigma“. Šiose praktikose rasite naudingų procesų, kuriais vadovaudamiesi lengviau įgyvendinsite savo sumanymus.

Išvados

Apibendrinant galima akcentuoti, kad į klientą orientuotos tiekimo grandinės svarba ateityje tiks augs. Suteikdamos pirmenybę klientų poreikiams, įmonės gali padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir uždirbti daugiau pelno. Konkurencinei aplinkai ir toliau besivystant, norint išlikti konkurencingam ir pasiekti ilgalaikį augimą, investavimas į šią strategiją gali tapti vieninteliu keliu, norint laimėti konkurencinę kovą. Kuriant šią strategiją, kiekvienas tiekimo grandinės dalyvio įnašas yra svarbus, ne išimtis ir logistika. Jeigu jūs šiuo metu ieškote transporto partnerio, kurio strateginis tikslas yra kurti išskirtinius transporto sprendimus savo klientams, kviečiame susisiekti su mumis. Tai padaryti galite paspaudę nuorodą ir užpildę kontaktų formą.

Susisiekti su „HRX“ pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Kuriate tvarią organizaciją? Štai į ką reikia atkreipti ypatingą dėmesį

28.08 2024 Tvarumas
Šiuolaikinėje verslo aplinkoje tvarumas tampa neatsiejama organizacijos sėkmės dalimi. Įmonės, siekiančios išlaikyti ilgalaikį konkurencingumą, privalo atkreipti dėmesį į įvairius tvarumo aspektus. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausias sritis, į kurias būtina atsižvelgti, siekiant vadintis tvaria organizacija, taip pat pateiksime realių pavyzdžių, kokius sprendimus tvarumo kelyje priėmė „HRX“ . Mažiau pakuočių ir popieriaus Viena iš svarbiausių tvarumo iniciatyvų, …

Kada klaidingas transporto kompanijos pasirinkimas gali kainuoti labai brangiai

28.08 2024 Žinojimas = Galia
Tinkamas transporto kompanijos pasirinkimas – svarbus žingsnis, nes gali turėti didelę reikšmę įmonės veiklai bei finansams. Deja, daugelis bendrovių, nepaisant visko, dažnai renkasi pigesnį variantą arba nepakankamai įvertina potencialų partnerį. Šiame straipsnyje aptarsime tris atvejus, kurių, rinkdamiesi transporto partnerius,  krovinio užsakovai neįvertina, taip pat pasidalinsime tikromis istorijomis, patvirtinančiomis šių situaciją aktualumą. Žala reputacijai Kalbėdami apie …

Kaip atsirinkti kokybišką transporto partnerį: svarbiausi kriterijai

Transporto partnerio pasirinkimas yra vienas svarbiausių sprendimų, kurį turi priimti kiekvienas verslas. Šis pasirinkimas ypač reikšmingas toms įmonėms, kurių tiekimo grandinė veikia „Just in time“ principu arba greitas ir kokybiškas prekių pristatymas yra vienas iš jų konkurencinių pranašumų. Tinkamai pasirinktas transporto partneris gali ne tik užtikrinti stabilų prekių judėjimą, bet ir padeda išvengti įvairių nesklandumų …

„Vestas“ – tvarumo keliu žengiančios įmonės pavyzdys

25.07 2024 Tvarumas
Pristatome dar vieną prekės ženklą, kuris visuomet atsiduria tvarių kompanijų reitingų viršūnėse. Žvelgdami į tvarių energijos šaltinių lyderius, nusprendėme paanalizuoti kompaniją „Vestas“. Ši bendrovė, veikianti vėjo energijos sektoriuje, yra tvarumo simbolis, įgyvendinanti inovacijas ir siekianti maksimaliai sumažinti poveikį aplinkai. Šios bendrovės patirtis gali būti puikus pavyzdys tiek energetikos, tiek kitų sektorių įmonėms, siekiančioms tvarumo. „Vestas“ …

„RadioShack“ nesėkmė : tiekimo grandinės klaidos

25.07 2024 Žinojimas = Galia
„RadioShack“ kadaise buvo elektronikos mažmeninės prekybos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) sinonimas, tačiau įstabų pakilimą keitė dramatiškas nuosmukis. Klestėjimo viršūnėje bendrovė buvo žinoma dėl plataus elektronikos produktų asortimento ir technologijas išmanančių darbuotojų, aptarnaujančių tiek mėgėjus, tiek išprususius vartotojus, pasiekimų. Tačiau „RadioShack“ nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos ir vartotojų pageidavimų, padarė reikšmingų tiekimo grandinės klaidų, visa tai …

Vienas iš tvarių prekės ženklų lyderių: „Brambles“ pavyzdys

02.07 2024 Tvari logistika
Ieškojome tvarių logistikos kompanijų, kurių sėkmės pavyzdžiu galėtume pasidalinti, ir radome. Iš karto norime informuoti, kad tai ne įprasta logistikos kompanija, nes ši bendrovė užsiima  palečių ir kitų gabenime reikalingų daiktų, kurie gali būti naudojami pakartotinai, gamyba ir nuoma, o jos veikla yra paremta dalijimosi tarp skirtingų įmonių principais. Nors šios bendrovės veikla yra nutolusi …