Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Olandija – perspektyvi rinka e – komercijos verslo plėtrai. Atraskite ją!

30.10 2023 E-komercija

Olandija garsėja ne tik stulbinančiu kraštovaizdžiu: kanalais, tulpių laukais, ganyklomis, bet ir unikalia ekonomine aplinka. Ši šalis yra ne tik turistų traukos centras, bet ir puiki rinka visiems, ieškantiems  e-komercijos verslo plėtros galimybių. „HRX“ nuo šių metų pradėjo teikti siuntų gabenimo paslaugas į šią šalį. Šiame straipsnyje pasidalinsime savo įžvalgomis, kodėl Olandija yra ideali vieta e-komercijos plėtrai ir kaip galite išnaudoti šios šalies potencialą savo verslo augimui.

Kodėl Olandija?

Turbūt vienas svarbiausių faktorių, kalbant apie elektroninę komerciją Olandijoje, yra tai, kad šioje šalyje minėtas kanalas yra labai plačiai naudojamas. Teisybės dėlei svarbu paminėti, kad ir konkurencija yra taip pat didelė. Turbūt šiuo metu pagalvojote, tai kur gi čia tas patrauklumas? Atsakymas paprastas – visuomet yra paprasčiau parduoti savo prekę per e-komercijos kanalą iš kitos šalies tiems vartotojams, kurie jau yra jas pirkę. O olandai internetu perka labai daug: aprangą, kompiuterius ir jų įrangą, telekomunikacijos prietaisus, žaislus ir kt. Beje, olandai kai kurių segmentų prekes internetu perka dažniau negu per tradicinius kanalus.

Ne mažiau svarbu ir tai, kad Olandija geografiškai yra patogi šalis norint  vykdyti e-komerciją. Ji idealiai tinka tiek žemyniniam, tiek jūriniam transportui. Roterdamas – didžiausias Europos uostas, į jį galite atsiplukdyti prekes iš viso pasaulio, o vėliau jas paskirstyti po kitas Europos šalis. Penkių šimtų kilometrų atstumu iš šios šalies galite pasiekti 170 mln. vartotojų rinką, o tūkstančio kilometrų atstumu – net 244 mln. vartotojų rinką. Dėl šios priežasties nemaža dalis prekybinių įmonių būtent čia kuria savo distribucinius centrus.

Olandai turi didesnę perkamąją galią, todėl šioje rinkoje gerai perkami aukštos ir vidutinės klasės produktai, tai aktualu mūsų verslui, kadangi mes dažnai konkuruojame būtent šioje pozicijoje.

Statistika ir kiti faktai
 

Olandijos e-komercijos rinka yra didžiulė, joje olandai 2022 m. išleido 33,3 mlrd. Eur. (Statista). Net 72 % gyventojų apsiperka naudodamiesi būtent šiuo kanalu. Populiariausios e-prekybos kategorijos: apranga, namų elektronika, namų apyvokos prekės, sporto prekės, kosmetika, žaislai, knygos, vaistai. Iš viso 2023 m. šalyje buvo daugiau nei 84 tūkst. registruotų elektroninių parduotuvių, tarp kurių dvi populiariausios priskiriamos šioms kategorijoms: mada, namų apyvokos ir sodo prekės. Olandijoje elektroninės parduotuvės tokios populiarios, kad net apie 28 tūkst.  priskiriamos bendrosioms ir jų statistika negali identifikuoti. Tai dar kartą patvirtina faktą, kad olandai elektroninės komercijos kanale perka praktiškai viską.

Aktualu žinoti, kad dauguma pirkėjų prekes norėtų gauti per 3-5 dienas nuo užsakymo. Olandai prioritetą teikia pristatymui į rankas, to pageidauja 82 % vartotojų (Statista). Įdomus faktas, kad net 31 % vartotojų sutinka, kad prekės būtų paliktos prie durų slenksčio, be parašo.

Į ką reikėtų atkreipti dėmesį eksportuotojams?
 

Nors Olandija ypač patraukli rinka, tačiau dėl didelės konkurencijos įėjimas į ją nebus lengvas. Verslai, kurie nori būti sėkmingi šioje šalyje, turės įdėti nemažai pastangų ir gebėti išsiskirti iš konkurentų. Reklamos kaštai šioje srityje taip pat nebus maži, ypač jeigu orientuositės į plačią auditoriją. Žymiai geresnė strategija yra paieškoti neužimtos nišos ir tuomet dėti visas pastangas parduodant šiuos nišinius produktus. Kai rasite nišą, tuomet, norint greičiau ir pigiau pasiekti vartotojus Olandijoje, rekomenduojame vadovautis šiais patarimais.

Atlikti elektroninės komercijos vartotojų tyrimai Olandijoje rodo, kad kompanijoms svarbu atkreipti dėmesį į šias pagrindines sritis:

  1. Personalizuotos produktų rekomendacijos (angl. Personalized product recomendations). Vartotojai Olandijoje mėgsta gauti personalizuotas produktų rekomendacijas (atsižvelgiant į jų pirkimų istoriją, panašaus profilio pirkėjus ir kitas demografines tendencijas). Tad, siekiant pritraukti vartotojus, jums pravers naudoti pažangias marketingo strategijas, kurios padės  segmentuoti klientus ir pateikti jiems pritaikytas rekomendacijas.
  2. Patogūs atsiskaitymo už prekes būdai (angl. Frictionless payment). Olandijos vartotojai, pirkdami elektroninėse parduotuvėse, ypatingą dėmesį skiria atsiskaitymo patogumui. Prekiaudami šioje šalyje, įsitikinsite, kad vartotojai pageidauja atsiskaityti jiems patogiu būdu.
  3. Personalizuoti pasiūlymai (angl. Personalized service). Norint patraukti klientų dėmesį, įmonėms tenka įdėti daug pastangų, nes konkurencija itin didelė. Įprastos marketingo žinutės dažnai pasiklysta bendroje turinio jūroje. Didesnės sėkmės sulauksite, jeigu kursite personalizuotas, konkrečiai vartotojų grupei skirtas žinutes (tai ypač aktualu jaunosios kartos atstovams), o kuriant pasiūlymus atsižvelgsite į tai, kas svarbu konkrečiam prekių segmentui.

Visos išvardintos sritys, vertinant Olandijos vartotojų požiūriu, yra pačios svarbiausios. Tačiau, siekiant nueiti papildomą mylią, galima klientų dėmesį atkreipti, skleidžiant turimą unikalią patirtį visuose savo pardavimo kanaluose (angl. Seamless omni channel experience). Galite pabandyti savo elektroninės komercijos parduotuvėse pritaikyti modernius virtualios ir padidintos realybės sprendimus, olandai yra atviri naujovėms.

Išvados
 

Apibendrinant svarbu paminėti, kad, siaučiant ne itin palankiems ekonominiams vėjams, galėtų atrodyti, kad kiekvieną plėtros strategiją įgyvendinti yra nepaprastai sunku. Tačiau plėtra šiuo laikotarpiu yra dažnai vienintelė išeitis, siekiant neprarasti pajamų. Jeigu jūs eksportuojate į šią rinką arba planuojate tai daryti ateityje, susisiekite su mumis. Pristatysime jūsų prekes Olandijos vartotojams tiesiai į rankas pagal geriausias „HRX“ klientų aptarnavimo tradicijas.

Susisiekti su „HRX“ pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Rizikų valdymas: FMEA modelis

30.10 2024 Žinojimas = Galia
Globali verslo aplinka yra nenuspėjama, todėl tiekimo grandinės rizikų valdymas tampa esmine verslo strategijos dalimi. Norint kontroliuoti šias rizikas,  svarbu jų valdymą pritaikyti ir logistikos partnerių atrankai. Kai pokyčiai vyksta taip greitai, nebeužtenka logistikos partnerius vertinti tik lineriškai. Todėl, norint užtikrinti nepertraukiamą įmonės veiklą, svarbu tinkamai pasirinkti logistikos paslaugų teikėjus, kartu atsižvelgiant ir į rizikų …

Logistinių nesėkmių virtinė: kaip „Toys „R“ Us“ pavogė Kalėdas

30.10 2024 Paskutinė mylia
Logistikos ir tiekimo grandinės valdymas labai svarbus kiekvienam verslui, ypač užsiimančiam mažmenine prekyba, kur vartotojų pasitikėjimas ir lojalumas dažnai yra tiesiogiai susijęs su laiku pristatytais kroviniais. Nors daugeliui Kalėdos yra džiaugsmo ir dovanų metas, 1999 m. Kalėdų sezonas kompanijai „Toys „R“ Us“ tapo tikru košmaru. Šis žaislų prekybos milžinas, netinkamai įvertinęs savo galimybes, patyrė vieną …

Tvarūs sprendimai: emisijų mažinimas ir verslo partneriai

30.10 2024 Tvarumas
Tvarumas jau seniai tapo vienu svarbiausių šiuolaikinio verslo prioritetų, ypač transporto ir logistikos sektoriuje. Transporto įmonės stengiasi mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, investuoja į ekologiškus sprendimus ir diegia tvarias praktikas savo veikloje. Tačiau tvarumo tikslų siekimas yra kur kas daugiau nei tik emisijų mažinimas. „HRX“ savo tvarumo kelionėje patyrė, kad tvari organizacinė kultūra įmonėje yra tiek …

Tvarus transportas: ne tik ekologiškas kuras, bet ir įmonės organizacinė struktūra

26.09 2024 Tvari logistika
Šiandien tvarumas yra viena iš pagrindinių temų, keliamų ne tik transporto srityje, bet ir daugelyje kitų pramonės šakų. Pastebima, kad logistikoje, kalbant apie tvarumą, dažniausiai akcentuojama anglies dvideginio emisijų taupymas, mažiau taršių degalų naudojimas, efektyvesni maršrutų planavimo algoritmai, ekologiškas vairavimas bei kitos su degalų taupymu susijusios temos. Sutinkame, tai svarbu, tačiau tvarios įmonės pagrindas – …

„Revlon“ veiklos ir tiekimo grandinės iššūkių analizė: pamokos grožio industrijai

26.09 2024 Žinojimas = Galia
Tęsiame straipsnių ciklą apie pasaulį sudrebinusių žinomų kompanijų bankrotus, kurie iš dalies yra susiję su klaidomis tiekimo grandinėje. Šiandien norime pristatyti vieną iš naujausių atvejų – kompanijos „Revlon“ istoriją. Tai žinomas, keletą dešimtmečių veikiantis grožio ir kosmetikos pramonės prekės ženklas. Tačiau, kaip ir daugelis pasaulinių kompanijų, „Revlon“ susidūrė su veiklos ir tiekimo grandinės strategijos problemomis, …

Kaip sumažinti logistikos išlaidas, bet neprarasti paslaugų kokybės?

Logistika yra gyvybiškai svarbi bet kurios įmonės veiklos dalis. Efektyvus prekių pervežimas, atsargų valdymas ir tinkamos paslaugos užtikrinimas gali padėti įmonei išlikti konkurencingai ir patenkinti savo klientų lūkesčius. Tačiau dažnai pasitaiko, kad, siekdamos sutaupyti, prekybos ir gamybos įmonės taupo logistikos sąskaita, taip ilgainiui nukenčia paslaugų kokybė. Tad kyla klausimas, ar įmanoma sutaupyti logistikos lėšas, neprarandant …