Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Transportavimo greičio ir tikslumo era. Kiek kainuoja laiku nepristatytas krovinys?

Pastaruosius dvidešimt metų galime drąsiai vadinti prekių pristatymo terminų mažinimo ir laiku pristatytų krovinių rodiklių didinimo era. Ši transformacija įvyko, nes prekybos ir gamybos įmonės nuolat ieškojo būdų, kaip optimizuoti savo tiekimo grandines,  kaip sukurti didesnę vertę savo klientams ir taip išsiskirti iš konkurentų. Šioje veiklos efektyvumo paieškoje buvo suprasta, kad atsakymas slypi greitose ir tiksliose krovinių transportavimo paslaugose. Tokie klientų reikalavimai paskatino logistikos bendroves ieškoti vis naujų sprendimų, leisiančių krovinius pristatyti greičiau ir tiksliau.

„HRX“ pastebi, kad vis daugiau įmonių renkasi greitesnes ir tikslesnes transportavimo galimybes. Šiame straipsnyje detaliau paanalizuosime, kodėl bendrovėms labai svarbu greitis ir kiek iš tikrųjų kainuoja laiku nepristatytas krovinys.

Greitų ir tikslių transporto paslaugų svarbia
 

Visų pirma, logistikos paslaugos susiję su tiekimo paklausos neapibrėžtumu. Prognozuoti paklausą vis dar yra didelis iššūkis. Taip, rinkoje jau yra įvairių dirbtiniu intelektu valdomų įrankių, kurie palengvina šį darbą, tačiau tikslumo jie dar negarantuoja. Tuščios prekių lentynos įmonėms generuoja nuostolį,  todėl verslas siekia jas užpildyti kuo greičiau. Taigi svarbu garantuoti greitą prekių pristatymą, vos tik gaunamas signalas apie jų trūkumą.

Ilgos  tiekimo grandinės – tai dar vienas iššūkis, nes vėlavimas arba nepilnas užsakymo įvykdymas vienoje etapo dalyje sukuria grandininę reakciją visiems grandinės dalyviams. Dažnai vidurinės ir paskutinės mylios transportavimas sausuma yra ta bendros grandinės dalis, kurią galima lengviausiai prognozuoti. Būtent todėl jos tampa vienu pagrindinių įrankių, gesinant gaisrus, kurie kyla dėl įvairių nenumatytų situacijų.

Įmonės, kurių veikloje dominuoja brangios žaliavos ir prekės, naudoja skubias transportavimo paslaugas, nes taip siekia padidinti savo pelningumą. Kuo greičiau transportuojamos prekės, tuo mažiau reikia įšaldyti lėšų sandėlyje ir tuo patogiau taupyti pinigines lėšas.

Kita priežastis, dėl ko įmonės ieško būdų, kuo tiksliau ir greičiau transportuoti prekes, yra susijusi su noru patenkinti savo klientų poreikius ir taip išsiskirti iš konkurentų. Tyrimai rodo, kad klientams laiku pristatyti, nesugadinti kroviniai teigiamai veikia prekybą vykdančių įmonių prekių ženklo reputaciją ir didina galimybę, kad klientas paslaugomis naudosis dar kartą.  Tad įmonės, galinčios užtikrinti lanksčias krovinio pristatymo sąlygas, yra daug pranašesnės, lyginant su tomis, kurios to nedaro. 

Kokias papildomas išlaidas generuoja laiku nepristatytas arba ilgai kelyje užsibuvęs krovinys? Į ką atkreipti dėmesį, renkantis logistikos partnerį?
 

Vis dar pasitaiko situacijų, kai krovinio siuntėjai, vertindami paslaugų teikėjus, apžvelgia tik vieną aspektą – kainą, tačiau neanalizuoja kitų parametrų. Išvardinsime keletą papildomų duomenų,  kuriuos naudinga įvertinti, renkantis transporto įmonę.

Vienas paprasčiausių metodų – įvertinti bendrą transporto paslaugų kainą: susiskaičiuoti, kiek kainuoja kiekviena diena, kol krovinys yra kelyje, ir pridėti pervežimo kaštus. Jeigu krovinio vertė yra 1 mln. Eur, tuomet viena diena kelyje jums kainuoja apie 165 Eur (1000000*6%/365). Pateiksime pavyzdį, kaip galėtumėte tai pritaikyti praktikoje. Jeigu randate paslaugų teikėją, kuris gali pristatyti prekę viena diena greičiau, tačiau jų pasiūlymas yra 140 Eur brangesnis, lyginant su teikėju, kuris tai padarys lėčiau, jums naudingiau samdyti brangesnį paslaugų teikėją.

Greitesnis žaliavų judėjimas taip pat didina apyvartumą. Įmonės, kurios greičiau atsiveža žaliavas ir pristato prekes klientams, daugiau parduoda ir didina savo apyvartą bei pelną. Šis rodiklis labai svarbus ekonominio pakilimo laikais ir ypač įmonėms, kurių produkcija yra paklausi. Analizuodami  transporto pasiūlymus, įvertinkite, kokį kiekį krovinių pristatytumėte veždami įprastai ir kiek, jei pagreitintumėte šį procesą. Tuomet įvertinkite, kokią maržos dalį uždirbtumėte papildomai, jeigu ji didesnė nei brangesnio transporto galimybė, kurią mokėtumėte pristatant krovinius greičiau. Vadinasi, jums ši galimybė yra naudinga.

Krovinių vėlavimas yra dar vienas aspektas, kurį sunku tinkamai įvertinti. Vėlavimas gali generuoti nuostolį, numatytą sutartyje, jei nesilaikoma jos sąlygų, arba dėl dažno krovinių vėlavimo galite prarasti klientą. Kita vertus, jeigu jūs neturėsite galimybės greičiau pristatyti krovinius, o jūsų konkurentai tai garantuos, jūsų bendrovei bus sunku susirasti arba išlaikyti klientus.

Apibendrinant galima pasakyti, kad greitas krovinių gabenimas kuria vis didesnę vertę, prekybą vykdančioms įmonėms. Tikėtina, kad situacija ir ateityje tokioms įmonėms bus palanki, nes šiuolaikinis pirkėjas yra įpratęs prekes gauti greitai. „HRX“ gali padėti per 24-72 valandas nuo užsakymo pateikimo pasiekti jūsų klientus Baltijos šalyse, Suomijoje, Švedijoje, Danijoje ir Lenkijoje. Šiomis kryptimis transportuojame pavojingus, greitai gendančius, jautrius krovinius bei nestandartinių matmenų siuntas. Susisiekite su mumis ir mes atsiųsime jums labiausiai tinkantį pasiūlymą.

Susisiekti su „HRX“ pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Rizikų valdymas: FMEA modelis

30.10 2024 Žinojimas = Galia
Globali verslo aplinka yra nenuspėjama, todėl tiekimo grandinės rizikų valdymas tampa esmine verslo strategijos dalimi. Norint kontroliuoti šias rizikas,  svarbu jų valdymą pritaikyti ir logistikos partnerių atrankai. Kai pokyčiai vyksta taip greitai, nebeužtenka logistikos partnerius vertinti tik lineriškai. Todėl, norint užtikrinti nepertraukiamą įmonės veiklą, svarbu tinkamai pasirinkti logistikos paslaugų teikėjus, kartu atsižvelgiant ir į rizikų …

Logistinių nesėkmių virtinė: kaip „Toys „R“ Us“ pavogė Kalėdas

30.10 2024 Paskutinė mylia
Logistikos ir tiekimo grandinės valdymas labai svarbus kiekvienam verslui, ypač užsiimančiam mažmenine prekyba, kur vartotojų pasitikėjimas ir lojalumas dažnai yra tiesiogiai susijęs su laiku pristatytais kroviniais. Nors daugeliui Kalėdos yra džiaugsmo ir dovanų metas, 1999 m. Kalėdų sezonas kompanijai „Toys „R“ Us“ tapo tikru košmaru. Šis žaislų prekybos milžinas, netinkamai įvertinęs savo galimybes, patyrė vieną …

Tvarūs sprendimai: emisijų mažinimas ir verslo partneriai

30.10 2024 Tvarumas
Tvarumas jau seniai tapo vienu svarbiausių šiuolaikinio verslo prioritetų, ypač transporto ir logistikos sektoriuje. Transporto įmonės stengiasi mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, investuoja į ekologiškus sprendimus ir diegia tvarias praktikas savo veikloje. Tačiau tvarumo tikslų siekimas yra kur kas daugiau nei tik emisijų mažinimas. „HRX“ savo tvarumo kelionėje patyrė, kad tvari organizacinė kultūra įmonėje yra tiek …

Tvarus transportas: ne tik ekologiškas kuras, bet ir įmonės organizacinė struktūra

26.09 2024 Tvari logistika
Šiandien tvarumas yra viena iš pagrindinių temų, keliamų ne tik transporto srityje, bet ir daugelyje kitų pramonės šakų. Pastebima, kad logistikoje, kalbant apie tvarumą, dažniausiai akcentuojama anglies dvideginio emisijų taupymas, mažiau taršių degalų naudojimas, efektyvesni maršrutų planavimo algoritmai, ekologiškas vairavimas bei kitos su degalų taupymu susijusios temos. Sutinkame, tai svarbu, tačiau tvarios įmonės pagrindas – …

„Revlon“ veiklos ir tiekimo grandinės iššūkių analizė: pamokos grožio industrijai

26.09 2024 Žinojimas = Galia
Tęsiame straipsnių ciklą apie pasaulį sudrebinusių žinomų kompanijų bankrotus, kurie iš dalies yra susiję su klaidomis tiekimo grandinėje. Šiandien norime pristatyti vieną iš naujausių atvejų – kompanijos „Revlon“ istoriją. Tai žinomas, keletą dešimtmečių veikiantis grožio ir kosmetikos pramonės prekės ženklas. Tačiau, kaip ir daugelis pasaulinių kompanijų, „Revlon“ susidūrė su veiklos ir tiekimo grandinės strategijos problemomis, …

Kaip sumažinti logistikos išlaidas, bet neprarasti paslaugų kokybės?

Logistika yra gyvybiškai svarbi bet kurios įmonės veiklos dalis. Efektyvus prekių pervežimas, atsargų valdymas ir tinkamos paslaugos užtikrinimas gali padėti įmonei išlikti konkurencingai ir patenkinti savo klientų lūkesčius. Tačiau dažnai pasitaiko, kad, siekdamos sutaupyti, prekybos ir gamybos įmonės taupo logistikos sąskaita, taip ilgainiui nukenčia paslaugų kokybė. Tad kyla klausimas, ar įmanoma sutaupyti logistikos lėšas, neprarandant …