Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Norint pasiekti vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje, reikia investuoti į darbuotojus!

27.02 2023 HRX kokybė

Pagrindinis „HRX“ tikslas – teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas. Būtent todėl, kasmet vertiname klientų pasitenkinimo rodiklį (angl. NPS). Didžiuojamės, jog dabar šis rodiklis yra vienas aukščiausių rinkoje – 89,25 balo. Vertiname ne tik darbuotojų profesionalumą, bet ir lojalumą įmonei, siekiame užtikrinti kuo mažesnę administracijos personalo bei vairuotojų kaitą. Visi minimi veiksmai padeda teikti aukščiausio lygio transportavimo paslaugas savo klientams.

Transporto srityje paslaugą teikia patyrę specialistai. Nuo jų profesionalumo priklauso, ar krovinys saugiai ir nustatytu laiku pasieks galutinį tašką. Siekiame, kad mūsų klientai būtų tikri, jog jais rūpinasi logistikos sektoriaus žinovai. Pradedame naują straipsnių ciklą, kuriame pristatysime skirtingų padalinių komandų narius, kurie aktyviai prisideda teikiant kokybiškas transportavimo paslaugas.  

Pristatome „HRX“ vadybininką Gustą Diksą.

Šiandien norime jus supažindinti su Gustu Diksa, kuris „HRX“ dirba kartu su mama ir tėčiu.  Gustas yra nepakeičiamas komandos narys, darbas transporto srityje jam teikia džiaugsmą ir malonumą. G. Diksas, tuokart dar 16 metų jaunuolis,  savo karjerą „HRX“ pradėjo dirbdamas sandėlio darbuotoju, vėliau – transporto vadybininko asistentu, o dabar Gustas – transporto vadybininkas. Įdomu tai, kad laisvu nuo vadybinio darbo metu jis sėda prie vilkiko vairo ir pristatinėja krovinius „HRX“ klientams.

Transporto įmonės vadybininko darbas – svarbus ir atsakingas. Jis planuoja vairuotojų darbą, operatyviai sprendžia visas kelyje iškilusias problemas, nuolat bendrauja su klientų atstovais užsakymų krovimo bei išsikrovimo vietose ir pan. Profesionalus transporto vadybininkas turi išmanyti teisės aktus, suprasti vairuotojų darbo principus, žinoti saugumo reikalavimus bei sandėlio veiklos specifiką. Praktika rodo, kad sėkmingiausi transporto vadybininkai yra ragavę vairuotojo ir sandėlio darbuotojo duonos. Gustas – vienas iš jų.

Su G. Diksu kalbamės apie karjerą logistikos sektoriuje bei įgūdžius, kurių reikia, norint būti geru transporto vadybininku.

Gustai, dirbate transporto vadybininku ir retkarčiais sukate vilkiko vairą. Kaip supratote, kad jums būtų įdomiausia dirbti transporto srityje?

Kas gali būti geriau už galimybę derinti darbą su pomėgiu? Aš mėgstu, man patinka, džiaugiuosi ir didžiuojuosi tuo, ką darau. Potraukis technikai atsirado dar vaikystėje. Kaip ir kiekvienam berniukui, vaikystėje man rūpėjo mašinytės, bet labiausiai traukė sunkvežimiai. Draugai žaisdavo  mažomis mašinėlėmis, o aš – sunkvežimiais, beje, taip pat apklijuotais HRX logotipais. Šiek tiek paaugęs, turėjau tradiciją mažiausiai kartą per metus su tėčiu išvažiuoti į Taliną. Dabar būna dienų, kai priekyje arba paskui tėtį važiuoju pats, bet jau savo sunkvežimiu. Nuostabu!

Kokių trijų būdo savybių reikia, norint būti sėkmingu transporto vadybininku ir vilkiko vairuotoju?

Atkaklumas, darbas komandoje, darbštumas. Šios savybės leidžia būti tokiu, koks esu. Ką turiu omenyje? Kiekvieną paskirtą užduotį atlieku su dideliu noru ir kaip įmanoma geriau. 

Kiek kilometrų esate nuvažiavęs, dirbdamas „HRX“?

Vairuotojo karjerą pradėjau, kai tik išlaikiau egzaminą ir gavau B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Būdamas dvyliktoku, vasaros atostogų metu pristatydavau siuntas mikroautobusu į įvairius Lietuvos miestus. O tik išlaikęs CE kategoriją, pradėjau važinėti vilkiku ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienį  – Latviją, Estiją. Labai gerai atsimenu savo pirmąją kelionę į Panevėžį, nes į kelionę išvykau jau kitą dieną, vos tik gavęs vairuotojo pažymėjimą. Sunku pasakyti, kiek kilometrų esu nuvažiavęs dirbdamas „HRX“, bet žinau, kad esu nuvažiavęs mažiau nei  tėtis. Ankstesniame straipsnyje minėta, kad jis nuvažiavo apie 4,5 mln. km, t.y. tėtis aplink pasaulį jau yra apvažiavęs daugiau nei 1105 kartus. Skaičiuojant preliminariai, dirbdamas „HRX“ tiek su B, tiek su CE kategorijomis, jau esu nuvažiavęs apie 100 tūkstančių km –  beveik 3 kartus aplink pasaulį.

Kas jums labiausiai patinka darbe?

Darbe labiausiai patinka nuoširdūs kolegos, bendravimas tiek su klientais, tiek su vairuotojais, modernus autoparkas, bet labiausia tai, kad galiu derinti vadybininko pareigas su vairuotojo darbu, kas man labiausiai ir patinka – vairuoti.

„HRX“ dirba visa jūsų šeima – mama ir tėtis. Esate tikri „HRX“ ambasadoriai. Koks didžiausias privalumas, kai dirbate visi kartu?

Taip, esame ambasadoriai ir ilgamečiai darbuotojai. „HRX“ pradėjau dirbti 16 m.  vasaros atostogų metu. Nuo 18 m. vairavau mikroautobusą, o suėjus minimaliam amžiui, nuo kada galima įgyti CE kategoriją, persėdau prie vilkiko vairo. Koks darbo kartu su šeimos nariais privalumas? Visada turime apie ką pasikalbėti. Mėgstamiausia tema – vilkikai. Galime valandų valandas kalbėti apie naujoves, įspūdžius, patirtus reisuose, dalintis prisiminimais ar tiesiog aptarinėti oro sąlygas, kelių būklę.

Dėkojame Gustui už pokalbį. 

„HRX“ klientams Gustas pažada profesionaliai rūpintis jų kroviniais, užsakymus pristatyti laiku, operatyviai išspręsti visus nesklandumus. Nenustebkite, jei jis asmeniškai pristatys krovinį. Toks yra mūsų komandos narys Gustas Diksa.

 

Kitos naujienos:

5 patarimai, kaip sumažinti grąžinimų dėl sugadinimų siuntų skaičių

27.03 2025 Žinojimas = Galia
Sugadintos siuntos – sisteminis verslo efektyvumo iššūkis, kuris veikia klientų pasitikėjimą, operacinius kaštus ir logistikos grandinės patikimumą. Siuntų grąžinimų mastai didžiosiose Europos rinkose išlieka aukšti: Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Šveicarijoje grąžinama nuo 54 iki 62 proc. visų siuntų, o apie 20 proc. šių grąžinimų susiję su prekių sugadinimu transportavimo metu. Įmonės, kurioms svarbus tiek klientų …

35 nepriklausomybės metai: kaip keitėsi Lietuvos logistikos sektorius?

21.03 2025 Žinojimas = Galia
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius per pastaruosius 35 metus tapo ekonomikos varikliu. Atkūrus nepriklausomybę 1990 m., šalis paveldėjo sovietmečiu kurtą infrastruktūrą ir valstybinį transporto įmonių tinklą. Tačiau nuoseklios reformos ir integracija į Europos rinką leido šiam sektoriui sparčiai augti​. Šiandien transportas ir saugojimas sukuria apie 10 proc. šalies bendrojo vidaus produkto – beveik kiekvienas šeštas …

Logistikos partnerių pasirinkimas – ką verslas dažniausiai pamiršta?

06.03 2025 Žinojimas = Galia
Logistikos tiekėjo pasirinkimas – vienas svarbiausių sprendimų bet kuriam verslui, kuris priklauso nuo tiekimo grandinės efektyvumo. Nors dauguma įmonių atidžiai vertina kainas, paslaugų spektrą ir terminus, dažnai pamirštami aspektai, kurie gali lemti tiekimo grandinės stabilumą, klientų pasitenkinimą ir netgi finansinius nuostolius. 1. Patikimumas prieš kainą: kodėl pigiausias sprendimas gali brangiai kainuoti? Renkantis logistikos tiekėją, kaina …

6 logistikos automatizavimo sprendimai, kuriuos verta apsvarstyti šiemet

26.02 2025 Žinojimas = Galia
Logistikos paslaugų vartotojai – gamybos, prekybos, e. komercijos įmonės – vis dažniau susiduria su iššūkiais valdant tiekimo grandines. Kintančios kainos, geopolitiniai trikdžiai ir augantys klientų lūkesčiai reikalauja greitesnių ir tikslesnių sprendimų. Automatizavimas leidžia sumažinti klaidas, padidinti efektyvumą ir užtikrinti, kad kroviniai keliautų sklandžiai. Štai šeši automatizavimo sprendimai, kuriuos verta apsvarstyti įmonėms, naudojančioms logistikos paslaugas. 1. …

Verslas skaičiais: kaip duomenys didina konkurencingumą?

19.02 2025 Žinojimas = Galia
Didėjanti konkurencija verčia įmones ieškoti sprendimų, padedančių išlikti rinkoje. Efektyvus duomenų valdymas leidžia priimti pagrįstus sprendimus, didinti veiklos efektyvumą ir kryptingai siekti strateginių tikslų. Logistikos sektoriuje duomenų analizė tampa nepakeičiama priemone. Ji padeda optimizuoti maršrutus, parinkti efektyviausias transporto priemones ir sumažinti tuščių važiavimų skaičių, taip mažinant eksploatavimo išlaidas bei aplinkos poveikį. Dirbtinis intelektas (DI) transformuoja …

5 sprendimai, kurie padės optimizuoti jūsų tiekimo grandinę

12.02 2025 Lėšų taupymas
Efektyvi tiekimo grandinė yra svarbi sėkmingo verslo dalis. Siekiant išlikti konkurencingiems, būtina nuolat ieškoti būdų, kaip pagerinti logistikos procesus. Pateikiame penkis sprendimus, kurie padės optimizuoti jūsų tiekimo grandinę. 1. Dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi integracija Dirbtinis intelektas (DI) ir mašininis mokymasis (MM) ženkliai keičia tiekimo grandinės valdymą, suteikdami galimybę analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti …