Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Time critical transporto paslaugos. Kuo jos skiriasi nuo įprastų?

30.01 2023 Time Critical

HRX daugiau kaip 20 metų teikia time critical (liet. laikui jautrias) transportavimo paslaugas. Šias paslaugas atliekame kokybiškai ir pasiekiame vieną aukščiausių pasitenkinimo rodiklių rinkoje. Nors ši sąvoka  pasaulyje yra plačiai žinoma ir suprantama, pasitaiko atvejų, kad, bendraudami su potencialiais klientais, pastebime, jog jiems ne visuomet yra aišku, kokios tai paslaugos, kokios įmonės jomis naudojasi ir kodėl jos yra brangesnės už standartines.

Šiame straipsnyje pakalbėsime būtent apie laikui jautrias transportavimo paslaugas, aptarsime, kokie sektoriai dažniausiai jomis naudojasi ir kokia vertė sukuriama krovinio siuntėjams.

Laikui jautrių transportavimo paslaugų apibrėžimas.
 

Laikui jautrios transportavimo paslaugos – tai tokios paslaugos, kai kroviniai paimami ir pristatomi gavėjui konkrečiai numatytu laiku. Neatsiejamos šių paslaugų dalys yra individualus klientų aptarnavimas bei 24-72 valandų pristatymas.

Šias paslaugas dažniausiai naudoja įmonės, kurios savo veikloje taiko just in time (liet. paslaugos gamyba tik pagal užsakymą, nustatytam laikui) strategiją. Ši strategija plačiai paplitusi automobilių pramonėje bei  pramonėje, kuri gamina aukštos vertės arba greitai gendančią produkciją.

Laikui jautrios paslaugos taip pat aktualios įmonėms,  gaminančioms arba prekiaujančioms brangiomis žaliavomis bei produktais, kuriems dažnai reikia ypatingų transportavimo sąlygų ir greito pristatymo, nes taip yra mažinama rizika.

Nemaža dalis įmonių, net jeigu jos ir nėra priskiriamos aukščiau įvardintoms pramonės šakoms, užsako šias paslaugas, nes nori išsiskirti iš konkurentų. Naudodamosi šiomis transportavimo paslaugomis, jos siekia sukurti premium aptarnavimo lygį ir  taip parodo išskirtinį dėmesį savo klientams.

Minėtomis paslaugomis taip pat naudojasi ir įmonės, kurios netikėtai susiduria su žaliavų trūkumu gamyboje arba atsilieka nuo gamybos terminų. O tokios situacijos  pasitaiko gana dažnai, ypač per pastaruosius dvejus metus, kai dėl pandemijos iššūkių vyko nenumatyti gamybos perplanavimai. Tuomet žaliavas reikia atsivežti per greičiausiai įmanomą laiką arba skubiai pristatyti produkciją klientams, siekiant išvengti baudų ir nuostolių.

Kokia pagrindinė šių paslaugų nauda?

Nors time critical logistikos paslaugos dažnu atveju yra brangesnės už tradicines, tačiau tam yra keletas priežasčių ir papildomų naudų, kurias gauna įmonės.

Kalbant iš transportavimo įmonės perspektyvos, šios paslaugos generuoja didesnes sąnaudas, kurias išaugina keletas faktorių. Pirma, tai didesnės klientų aptarnavimo išlaidos. Šių paslaugų tinkamam įgyvendinimui, siekiant aukštos kokybės, papildomai reikia daugiau klientų aptarnavimo ir operacinių paslaugų vadybininkų. Taip pat šio tipo paslaugoms susidaro papildomos operacinės sąnaudos, kadangi, norint paimti ir pristatyti krovinius konkrečiu laiku, ne visuomet pavyksta pilnai užpildyti vilkikus, dažnai krovinius transportuoja du vairuotojai, o tai generuoja papildomas sąnaudas.

Kalbant apie naudą, kurią gauna įmonės, visų pirma svarbu paminėti sutaupytą kainą. Nors šios paslaugos yra brangesnės, tačiau kai įvertinsite visas tiekimo grandinės išlaidas –  pinigų naudojimo kaštai, greitesnis atsargų ir pinigų apyvartumas – pastebėsite, kad dažnu atveju visa tai nebeatrodo taip brangu. Kai atsitinka kritinės situacijos, gamyboje pritrūksta žaliavų arba vėluojate pristatyti prekes klientams, greitos transportavimo paslaugos būna žymiai pigesnės už gamybos prastovas ar baudas klientams už   vėlavimą.

Kita teikiamos paslaugos nauda yra susijusi su jūsų gaminamų arba parduodamų paslaugų kokybe. Jeigu jūsų marža tai leidžia arba nesate pigiausias žaidėjas rinkoje, visuomet pravartu klientams pristatyti prekes kaip įmanoma greičiau ir jų sąlygomis, nes taip galite išsiskirti iš konkurentų. Turime nemažai klientų, kurie sparčiai auga būtent dėl to, kad visada sugeba  pristatyti savo produktus užsakovams laiku, o šios strategijos viena sudedamųjų dalių ir yra greitas pristatymas.

Apibendrinant svarbu paminėti, jog įvertinus visas dedamąsias ir besikeičiančius klientų poreikius (kurie nori gauti prekes vakar), vis daugiau įmonių galėtų įsivertinti galimybes ir savo veikloje naudoti  time critical transportavimo paslaugas.

Kviečiame jus išbandyti HRX paslaugas, mes gabename pavojingus, jautrius ir nestandartinių matmenų krovinius. Krovinius į Švediją, Suomiją, Lenkiją ir Pabaltijyje pristatome per 1-3 dienas. Susisiekti su mumis galite paspaudę nuorodą žemiau ir užpildę formą.

Susisiekti su HRX Lietuva pardavimų komanda.

Kitos naujienos:

Rizikų valdymas: FMEA modelis

30.10 2024 Žinojimas = Galia
Globali verslo aplinka yra nenuspėjama, todėl tiekimo grandinės rizikų valdymas tampa esmine verslo strategijos dalimi. Norint kontroliuoti šias rizikas,  svarbu jų valdymą pritaikyti ir logistikos partnerių atrankai. Kai pokyčiai vyksta taip greitai, nebeužtenka logistikos partnerius vertinti tik lineriškai. Todėl, norint užtikrinti nepertraukiamą įmonės veiklą, svarbu tinkamai pasirinkti logistikos paslaugų teikėjus, kartu atsižvelgiant ir į rizikų …

Logistinių nesėkmių virtinė: kaip „Toys „R“ Us“ pavogė Kalėdas

30.10 2024 Paskutinė mylia
Logistikos ir tiekimo grandinės valdymas labai svarbus kiekvienam verslui, ypač užsiimančiam mažmenine prekyba, kur vartotojų pasitikėjimas ir lojalumas dažnai yra tiesiogiai susijęs su laiku pristatytais kroviniais. Nors daugeliui Kalėdos yra džiaugsmo ir dovanų metas, 1999 m. Kalėdų sezonas kompanijai „Toys „R“ Us“ tapo tikru košmaru. Šis žaislų prekybos milžinas, netinkamai įvertinęs savo galimybes, patyrė vieną …

Tvarūs sprendimai: emisijų mažinimas ir verslo partneriai

30.10 2024 Tvarumas
Tvarumas jau seniai tapo vienu svarbiausių šiuolaikinio verslo prioritetų, ypač transporto ir logistikos sektoriuje. Transporto įmonės stengiasi mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, investuoja į ekologiškus sprendimus ir diegia tvarias praktikas savo veikloje. Tačiau tvarumo tikslų siekimas yra kur kas daugiau nei tik emisijų mažinimas. „HRX“ savo tvarumo kelionėje patyrė, kad tvari organizacinė kultūra įmonėje yra tiek …

Tvarus transportas: ne tik ekologiškas kuras, bet ir įmonės organizacinė struktūra

26.09 2024 Tvari logistika
Šiandien tvarumas yra viena iš pagrindinių temų, keliamų ne tik transporto srityje, bet ir daugelyje kitų pramonės šakų. Pastebima, kad logistikoje, kalbant apie tvarumą, dažniausiai akcentuojama anglies dvideginio emisijų taupymas, mažiau taršių degalų naudojimas, efektyvesni maršrutų planavimo algoritmai, ekologiškas vairavimas bei kitos su degalų taupymu susijusios temos. Sutinkame, tai svarbu, tačiau tvarios įmonės pagrindas – …

„Revlon“ veiklos ir tiekimo grandinės iššūkių analizė: pamokos grožio industrijai

26.09 2024 Žinojimas = Galia
Tęsiame straipsnių ciklą apie pasaulį sudrebinusių žinomų kompanijų bankrotus, kurie iš dalies yra susiję su klaidomis tiekimo grandinėje. Šiandien norime pristatyti vieną iš naujausių atvejų – kompanijos „Revlon“ istoriją. Tai žinomas, keletą dešimtmečių veikiantis grožio ir kosmetikos pramonės prekės ženklas. Tačiau, kaip ir daugelis pasaulinių kompanijų, „Revlon“ susidūrė su veiklos ir tiekimo grandinės strategijos problemomis, …

Kaip sumažinti logistikos išlaidas, bet neprarasti paslaugų kokybės?

Logistika yra gyvybiškai svarbi bet kurios įmonės veiklos dalis. Efektyvus prekių pervežimas, atsargų valdymas ir tinkamos paslaugos užtikrinimas gali padėti įmonei išlikti konkurencingai ir patenkinti savo klientų lūkesčius. Tačiau dažnai pasitaiko, kad, siekdamos sutaupyti, prekybos ir gamybos įmonės taupo logistikos sąskaita, taip ilgainiui nukenčia paslaugų kokybė. Tad kyla klausimas, ar įmanoma sutaupyti logistikos lėšas, neprarandant …