Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Su kokiais iššūkiais susidūrė automobilių tiekimo grandinės pandemijos metu ir kaip HRX padėjo sumažinti jų neigiamus padarinius.

Automobilių pramonė garsėja sudėtingomis tiekimo grandinėmis, kadangi tenka suvaldyti didelius kiekius skirtingų atsargų, o kroviniai privalo  būti pristatomi minučių tikslumu. Todėl nenuostabu, kad šioje pramonėje veikiančias įmones pandemijos metu sutrūkinėjusios tiekimo grandinės paveikė ypač stipriai. Tokių grandinių valdymui svarbiausia yra nenutrūkstamas tiekimas, o šiuo sudėtingu laikotarpiu to užtikrinti, deja, nepavyko.

Trumpai apžvelgsime pagrindinius iššūkius, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės,  taip pat aptarsime kaip šio segmento įmonės, dirbdamos su HRX, galėjo sumažinti kai kurių veiksnių neigiamą poveikį.

Top 4 iššūkiai, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės pandemijos metu.
 

  1. Žaliavų trūkumas. Didžioji dalis automobilių pramonei reikalingų detalių yra gaminamos Azijoje. Kadangi šis žemynas  pandemijos paveiktas buvo bene labiausiai ir dėl šios priežasties buvo uždarinėjamos gamyklos, atsirado didžiulis žaliavų trūkumas. Svarbiausias trūkstamas komponentas – tai mikroschemos, jų stygius yra išlikęs ir dabar, nors pandemijos įtaka jau sumažėjo.
  2. Išilgėję pristatymo terminai. Šis iššūkis taip pat susijęs su tuo, jog nemaža dalis automobilių pramonės komponentų yra gaminama Azijoje. Pandemijos metu krovinių pristatymo terminai iš šio žemyno išaugo dvigubai ar net daugiau kartų, todėl klientams teko susitaikyti su vėluojančiu jų užsakymų atlikimu. I
  3. Išaugę logistikos kaštai. Visi aukščiau minėti iššūkiai labai padidino logistikos kaštus. Aptariamu laikotarpiu kartais augo jūrinės ir oro logistikos kaštai. Nors ir ne taip drastiškai, tačiau didėjo įkainiai už suteiktas geležinkelio ir sausumos transportavimo paslaugas. Lygiagrečiai įmonės privalėjo užsakinėti ir sandėliuoti didesnius atsargų kiekius, o tai generuodavo išaugusią pinigų naudojimo kainą laike. 
  4. Sutrikusi planavimo funkcija. Turbūt  pats svarbiausias iššūkis, su kuriuo susidūrė įmonės, buvo pakitusi planavimo funkcija, kadangi iki tol „just in time“ principu veikusios tiekimo grandinės privalėjo įvaldyti lanksčias ir atsparias tiekimo grandinės strategijas. Kad tai įvyktų, automobilių pramonėje veikiančios įmonės privalėjo derinti įvairius gabenimo būdus, ieškoti naujų tiekimo krypčių ir, žinoma, skirti papildomą dėmesį logistinių procesų administravimui.

Kaip HRX padėjo sumažinti šių veiksnių įtaką?
 

Kai nebuvo įmanoma kontroliuoti pirmosios ir viduriniosios mylios, būtent jose aptariamuoju laikotarpiu didžioji dauguma aukščiau aptartų probleminių situacijų ir nutiko. Tuomet svarbu buvo suvaldyti mažiausiai paveiktą dalį. Kalbame apie paskutiniosios mylios logistikos procesus. HRX, dirbdama su automobilių pramonės įmonėmis, dėjo visas pastangas, kad paskutinės mylios logistika būtų atlikta be priekaištų, maksimaliai eliminuojant vėlavimo ir krovinių apgadinimo rizikas.

Taip pat savo klientams mes užtikrinome lanksčias pasikrovimo iš išsikrovimo sąlygas. Šie procesai tampa ypatingai svarbūs būtent tuo metu, kai reikia dažnai perplanuoti logistines operacijas, o tokie pakeitimai vyko dažnai.

Visą šį laikotarpį  mes  klientams maksimaliai garantavome nenutrūkstamą tiekimą sutartyje numatytomis sąlygomis, nors dėl įvairių nepalankių situacijų tai atlikti nebuvo lengva. Visuomet vadovaujamės principu – aukščiausios paslaugų kokybės užtikrinimas, gabenant krovinius Pabaltijyje, Švedijoje, Suomijoje ir Lenkijoje, svarbiausia.

Nepriekaištinga paslaugų kokybė neatsiejama nuo premium lygio aptarnavimo kokybės, HRX visuomet skyrė ypatingą dėmesį klientų aptarnavimui. Visi mūsų klientai turi asmeninius vadybininkus, pasiruošusius informuoti apie užsakymo vykdymą ir spręsti iškilusius problemas. Aptariamu laikotarpiu ši aptarnavimo padalinio struktūra leido mums sukurti dar daugiau vertės savo klientams.

Žinoma, visų kilusių iššūkių panaikinti negalėjome, tačiau mūsų pastangos paskutinėje mylioje daugeliui klientų padėjo užtikrinti greitesnį ir lankstesnį krovinių pristatymą. Tai leido jiems  generuoti papildomus pardavimus bei kurti pridėtinę vertę savo klientams.

Jeigu jums reikalingas patikimas skubių krovinių transportavimo partneris, kuris padėtų gabenant jūsų krovinius į Švediją, Suomiją, Lenkiją ir Pabaltijyje, išbandykite mus.

Kitos naujienos:

Tvarumo ataskaitų rengimas – iššūkis ne tik transporto sektoriui

07.01 2025 Tvarumas
Tvarumo ataskaitos, dar vadinamos aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir valdymo (ESG) ataskaitomis, apima platų įvairių su tiekimo grandine susijusių duomenų spektrą.  Griežtėjant tvarumo reikalavimams, šios ataskaitos tampa neatsiejama verslo dalimi, kadangi vis daugiau įmonių dirba tik su tvariomis kompanijomis. Jos suteikia platformą, kurioje įmonės gali pademonstruoti savo įsipareigojimą veikti etiškai ir tvariai.  Vieša paslaptis, kad minėtų …

Velnias slypi detalėse: į ką atkreipti dėmesį, sudarant ilgalaikes sutartis su transporto bendrovėmis

07.01 2025 Žinojimas = Galia
Ilgalaikės sutartys su transporto bendrovėmis gali tapti jūsų logistikos strategijos pagrindu, užtikrinančiu stabilumą, sąnaudų kontrolę ir efektyvumą. Tačiau dažnai pasitaiko atvejų, kai neaiškiai suformuluoti susitarimai tampa nesusikalbėjimų, nuostolių ir nepateisintų lūkesčių priežastimi. Ypač rizikingos situacijos iškyla šventiniais laikotarpiais ar netikėtų įvykių metu, kai veiklos tęstinumas tampa kritinis. Šiame straipsnyje aptarsime, į ką atkreipti dėmesį, sudarant …

Pagrindinės dalinių krovinių transportavimo klaidos

Dalinių krovinių gabenimas (angl. Less Than Truckload), kalbant apie krovinių saugumą, yra rizikingesnis procesas, lyginant su pilnų krovinių transportavimu (angl. Full Truck Load). Taip yra todėl, kad, gabenant dalinius krovinius, atliekama daugiau pakrovimo ir iškrovimo operacijų. Būtent tai ir lemia didesnę riziką.  Straipsnyje aptarsime pagrindines šioje veiklos  srityje pasitaikančias klaidas ir pateiksime patarimų, kaip jų …

Ar tikrai už tvarias transportavimo paslaugas užsakovai pasiryžę mokėti brangiau?

27.11 2024 Tvari logistika
Tvarumas tapo neatsiejama logistikos sektoriaus dalimi. Augant sąmoningam požiūriui į klimato kaitą, tiek įstatymų leidėjai, tiek verslai ir vartotojai vis dažniau kalba apie atsakomybę, saugant aplinką. Europos Sąjungos (ES) žaliosios politikos tikslai ir nauji reglamentai skatina logistikos įmones investuoti į tvarius sprendimus. Tačiau klausimas lieka atviras: ar vartotojai pasiruošę prisiimti šių sprendimų kaštus ir už …

Kai taupymas nepasiteisina: kuo rizikuojate pasirinkę pigiausią logistikos paslaugų teikėją

27.11 2024 Žinojimas = Galia
Taupymas versle yra natūralus ir dažnai būtinas procesas, siekiant didinti pelną ir mažinti išlaidas. Tačiau, kai taupymas tampa prioritetu, toks sprendimas gali sukelti nenumatytų pasekmių, ypač logistikos sektoriuje. Vienas iš akivaizdžiausių taupymo veiksmų – pigiausio logistikos partnerio pasirinkimas – neretai pasirodo klaidingas ir ilgainiui gali kainuoti daug daugiau nei buvo planuota. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl …

Logistikos nesėkmių virtinė: kaip „Hershey“ išgąsdino Heloviną

Helovinas – tai šventė, kuomet  šokolado ir saldainių gamintojai džiaugiasi išaugusiais pardavimais. Šiam sezonui būdingas padidėjęs saldainių vartojimas, todėl jis tampa kritiniu laikotarpiu tokioms įmonėms kaip „Hershey“. Tačiau 1999 m. ši galimybė kompanijai virto katastrofa, kai dėl prastai suplanuoto tiekimo grandinės ir IT sistemų modernizavimo projektų įmonė prarado milijonus dolerių kainavusių užsakymų, patyrė pelno kritimą …