Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Su kokiais iššūkiais susidūrė automobilių tiekimo grandinės pandemijos metu ir kaip HRX padėjo sumažinti jų neigiamus padarinius.

Automobilių pramonė garsėja sudėtingomis tiekimo grandinėmis, kadangi tenka suvaldyti didelius kiekius skirtingų atsargų, o kroviniai privalo  būti pristatomi minučių tikslumu. Todėl nenuostabu, kad šioje pramonėje veikiančias įmones pandemijos metu sutrūkinėjusios tiekimo grandinės paveikė ypač stipriai. Tokių grandinių valdymui svarbiausia yra nenutrūkstamas tiekimas, o šiuo sudėtingu laikotarpiu to užtikrinti, deja, nepavyko.

Trumpai apžvelgsime pagrindinius iššūkius, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės,  taip pat aptarsime kaip šio segmento įmonės, dirbdamos su HRX, galėjo sumažinti kai kurių veiksnių neigiamą poveikį.

Top 4 iššūkiai, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės pandemijos metu.
 

  1. Žaliavų trūkumas. Didžioji dalis automobilių pramonei reikalingų detalių yra gaminamos Azijoje. Kadangi šis žemynas  pandemijos paveiktas buvo bene labiausiai ir dėl šios priežasties buvo uždarinėjamos gamyklos, atsirado didžiulis žaliavų trūkumas. Svarbiausias trūkstamas komponentas – tai mikroschemos, jų stygius yra išlikęs ir dabar, nors pandemijos įtaka jau sumažėjo.
  2. Išilgėję pristatymo terminai. Šis iššūkis taip pat susijęs su tuo, jog nemaža dalis automobilių pramonės komponentų yra gaminama Azijoje. Pandemijos metu krovinių pristatymo terminai iš šio žemyno išaugo dvigubai ar net daugiau kartų, todėl klientams teko susitaikyti su vėluojančiu jų užsakymų atlikimu. I
  3. Išaugę logistikos kaštai. Visi aukščiau minėti iššūkiai labai padidino logistikos kaštus. Aptariamu laikotarpiu kartais augo jūrinės ir oro logistikos kaštai. Nors ir ne taip drastiškai, tačiau didėjo įkainiai už suteiktas geležinkelio ir sausumos transportavimo paslaugas. Lygiagrečiai įmonės privalėjo užsakinėti ir sandėliuoti didesnius atsargų kiekius, o tai generuodavo išaugusią pinigų naudojimo kainą laike. 
  4. Sutrikusi planavimo funkcija. Turbūt  pats svarbiausias iššūkis, su kuriuo susidūrė įmonės, buvo pakitusi planavimo funkcija, kadangi iki tol „just in time“ principu veikusios tiekimo grandinės privalėjo įvaldyti lanksčias ir atsparias tiekimo grandinės strategijas. Kad tai įvyktų, automobilių pramonėje veikiančios įmonės privalėjo derinti įvairius gabenimo būdus, ieškoti naujų tiekimo krypčių ir, žinoma, skirti papildomą dėmesį logistinių procesų administravimui.

Kaip HRX padėjo sumažinti šių veiksnių įtaką?
 

Kai nebuvo įmanoma kontroliuoti pirmosios ir viduriniosios mylios, būtent jose aptariamuoju laikotarpiu didžioji dauguma aukščiau aptartų probleminių situacijų ir nutiko. Tuomet svarbu buvo suvaldyti mažiausiai paveiktą dalį. Kalbame apie paskutiniosios mylios logistikos procesus. HRX, dirbdama su automobilių pramonės įmonėmis, dėjo visas pastangas, kad paskutinės mylios logistika būtų atlikta be priekaištų, maksimaliai eliminuojant vėlavimo ir krovinių apgadinimo rizikas.

Taip pat savo klientams mes užtikrinome lanksčias pasikrovimo iš išsikrovimo sąlygas. Šie procesai tampa ypatingai svarbūs būtent tuo metu, kai reikia dažnai perplanuoti logistines operacijas, o tokie pakeitimai vyko dažnai.

Visą šį laikotarpį  mes  klientams maksimaliai garantavome nenutrūkstamą tiekimą sutartyje numatytomis sąlygomis, nors dėl įvairių nepalankių situacijų tai atlikti nebuvo lengva. Visuomet vadovaujamės principu – aukščiausios paslaugų kokybės užtikrinimas, gabenant krovinius Pabaltijyje, Švedijoje, Suomijoje ir Lenkijoje, svarbiausia.

Nepriekaištinga paslaugų kokybė neatsiejama nuo premium lygio aptarnavimo kokybės, HRX visuomet skyrė ypatingą dėmesį klientų aptarnavimui. Visi mūsų klientai turi asmeninius vadybininkus, pasiruošusius informuoti apie užsakymo vykdymą ir spręsti iškilusius problemas. Aptariamu laikotarpiu ši aptarnavimo padalinio struktūra leido mums sukurti dar daugiau vertės savo klientams.

Žinoma, visų kilusių iššūkių panaikinti negalėjome, tačiau mūsų pastangos paskutinėje mylioje daugeliui klientų padėjo užtikrinti greitesnį ir lankstesnį krovinių pristatymą. Tai leido jiems  generuoti papildomus pardavimus bei kurti pridėtinę vertę savo klientams.

Jeigu jums reikalingas patikimas skubių krovinių transportavimo partneris, kuris padėtų gabenant jūsų krovinius į Švediją, Suomiją, Lenkiją ir Pabaltijyje, išbandykite mus.

Kitos naujienos:

Rizikų valdymas: FMEA modelis

30.10 2024 Žinojimas = Galia
Globali verslo aplinka yra nenuspėjama, todėl tiekimo grandinės rizikų valdymas tampa esmine verslo strategijos dalimi. Norint kontroliuoti šias rizikas,  svarbu jų valdymą pritaikyti ir logistikos partnerių atrankai. Kai pokyčiai vyksta taip greitai, nebeužtenka logistikos partnerius vertinti tik lineriškai. Todėl, norint užtikrinti nepertraukiamą įmonės veiklą, svarbu tinkamai pasirinkti logistikos paslaugų teikėjus, kartu atsižvelgiant ir į rizikų …

Logistinių nesėkmių virtinė: kaip „Toys „R“ Us“ pavogė Kalėdas

30.10 2024 Paskutinė mylia
Logistikos ir tiekimo grandinės valdymas labai svarbus kiekvienam verslui, ypač užsiimančiam mažmenine prekyba, kur vartotojų pasitikėjimas ir lojalumas dažnai yra tiesiogiai susijęs su laiku pristatytais kroviniais. Nors daugeliui Kalėdos yra džiaugsmo ir dovanų metas, 1999 m. Kalėdų sezonas kompanijai „Toys „R“ Us“ tapo tikru košmaru. Šis žaislų prekybos milžinas, netinkamai įvertinęs savo galimybes, patyrė vieną …

Tvarūs sprendimai: emisijų mažinimas ir verslo partneriai

30.10 2024 Tvarumas
Tvarumas jau seniai tapo vienu svarbiausių šiuolaikinio verslo prioritetų, ypač transporto ir logistikos sektoriuje. Transporto įmonės stengiasi mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, investuoja į ekologiškus sprendimus ir diegia tvarias praktikas savo veikloje. Tačiau tvarumo tikslų siekimas yra kur kas daugiau nei tik emisijų mažinimas. „HRX“ savo tvarumo kelionėje patyrė, kad tvari organizacinė kultūra įmonėje yra tiek …

Tvarus transportas: ne tik ekologiškas kuras, bet ir įmonės organizacinė struktūra

26.09 2024 Tvari logistika
Šiandien tvarumas yra viena iš pagrindinių temų, keliamų ne tik transporto srityje, bet ir daugelyje kitų pramonės šakų. Pastebima, kad logistikoje, kalbant apie tvarumą, dažniausiai akcentuojama anglies dvideginio emisijų taupymas, mažiau taršių degalų naudojimas, efektyvesni maršrutų planavimo algoritmai, ekologiškas vairavimas bei kitos su degalų taupymu susijusios temos. Sutinkame, tai svarbu, tačiau tvarios įmonės pagrindas – …

„Revlon“ veiklos ir tiekimo grandinės iššūkių analizė: pamokos grožio industrijai

26.09 2024 Žinojimas = Galia
Tęsiame straipsnių ciklą apie pasaulį sudrebinusių žinomų kompanijų bankrotus, kurie iš dalies yra susiję su klaidomis tiekimo grandinėje. Šiandien norime pristatyti vieną iš naujausių atvejų – kompanijos „Revlon“ istoriją. Tai žinomas, keletą dešimtmečių veikiantis grožio ir kosmetikos pramonės prekės ženklas. Tačiau, kaip ir daugelis pasaulinių kompanijų, „Revlon“ susidūrė su veiklos ir tiekimo grandinės strategijos problemomis, …

Kaip sumažinti logistikos išlaidas, bet neprarasti paslaugų kokybės?

Logistika yra gyvybiškai svarbi bet kurios įmonės veiklos dalis. Efektyvus prekių pervežimas, atsargų valdymas ir tinkamos paslaugos užtikrinimas gali padėti įmonei išlikti konkurencingai ir patenkinti savo klientų lūkesčius. Tačiau dažnai pasitaiko, kad, siekdamos sutaupyti, prekybos ir gamybos įmonės taupo logistikos sąskaita, taip ilgainiui nukenčia paslaugų kokybė. Tad kyla klausimas, ar įmanoma sutaupyti logistikos lėšas, neprarandant …