Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Su kokiais iššūkiais susidūrė automobilių tiekimo grandinės pandemijos metu ir kaip HRX padėjo sumažinti jų neigiamus padarinius.

Automobilių pramonė garsėja sudėtingomis tiekimo grandinėmis, kadangi tenka suvaldyti didelius kiekius skirtingų atsargų, o kroviniai privalo  būti pristatomi minučių tikslumu. Todėl nenuostabu, kad šioje pramonėje veikiančias įmones pandemijos metu sutrūkinėjusios tiekimo grandinės paveikė ypač stipriai. Tokių grandinių valdymui svarbiausia yra nenutrūkstamas tiekimas, o šiuo sudėtingu laikotarpiu to užtikrinti, deja, nepavyko.

Trumpai apžvelgsime pagrindinius iššūkius, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės,  taip pat aptarsime kaip šio segmento įmonės, dirbdamos su HRX, galėjo sumažinti kai kurių veiksnių neigiamą poveikį.

Top 4 iššūkiai, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės pandemijos metu.
 

  1. Žaliavų trūkumas. Didžioji dalis automobilių pramonei reikalingų detalių yra gaminamos Azijoje. Kadangi šis žemynas  pandemijos paveiktas buvo bene labiausiai ir dėl šios priežasties buvo uždarinėjamos gamyklos, atsirado didžiulis žaliavų trūkumas. Svarbiausias trūkstamas komponentas – tai mikroschemos, jų stygius yra išlikęs ir dabar, nors pandemijos įtaka jau sumažėjo.
  2. Išilgėję pristatymo terminai. Šis iššūkis taip pat susijęs su tuo, jog nemaža dalis automobilių pramonės komponentų yra gaminama Azijoje. Pandemijos metu krovinių pristatymo terminai iš šio žemyno išaugo dvigubai ar net daugiau kartų, todėl klientams teko susitaikyti su vėluojančiu jų užsakymų atlikimu. I
  3. Išaugę logistikos kaštai. Visi aukščiau minėti iššūkiai labai padidino logistikos kaštus. Aptariamu laikotarpiu kartais augo jūrinės ir oro logistikos kaštai. Nors ir ne taip drastiškai, tačiau didėjo įkainiai už suteiktas geležinkelio ir sausumos transportavimo paslaugas. Lygiagrečiai įmonės privalėjo užsakinėti ir sandėliuoti didesnius atsargų kiekius, o tai generuodavo išaugusią pinigų naudojimo kainą laike. 
  4. Sutrikusi planavimo funkcija. Turbūt  pats svarbiausias iššūkis, su kuriuo susidūrė įmonės, buvo pakitusi planavimo funkcija, kadangi iki tol „just in time“ principu veikusios tiekimo grandinės privalėjo įvaldyti lanksčias ir atsparias tiekimo grandinės strategijas. Kad tai įvyktų, automobilių pramonėje veikiančios įmonės privalėjo derinti įvairius gabenimo būdus, ieškoti naujų tiekimo krypčių ir, žinoma, skirti papildomą dėmesį logistinių procesų administravimui.

Kaip HRX padėjo sumažinti šių veiksnių įtaką?
 

Kai nebuvo įmanoma kontroliuoti pirmosios ir viduriniosios mylios, būtent jose aptariamuoju laikotarpiu didžioji dauguma aukščiau aptartų probleminių situacijų ir nutiko. Tuomet svarbu buvo suvaldyti mažiausiai paveiktą dalį. Kalbame apie paskutiniosios mylios logistikos procesus. HRX, dirbdama su automobilių pramonės įmonėmis, dėjo visas pastangas, kad paskutinės mylios logistika būtų atlikta be priekaištų, maksimaliai eliminuojant vėlavimo ir krovinių apgadinimo rizikas.

Taip pat savo klientams mes užtikrinome lanksčias pasikrovimo iš išsikrovimo sąlygas. Šie procesai tampa ypatingai svarbūs būtent tuo metu, kai reikia dažnai perplanuoti logistines operacijas, o tokie pakeitimai vyko dažnai.

Visą šį laikotarpį  mes  klientams maksimaliai garantavome nenutrūkstamą tiekimą sutartyje numatytomis sąlygomis, nors dėl įvairių nepalankių situacijų tai atlikti nebuvo lengva. Visuomet vadovaujamės principu – aukščiausios paslaugų kokybės užtikrinimas, gabenant krovinius Pabaltijyje, Švedijoje, Suomijoje ir Lenkijoje, svarbiausia.

Nepriekaištinga paslaugų kokybė neatsiejama nuo premium lygio aptarnavimo kokybės, HRX visuomet skyrė ypatingą dėmesį klientų aptarnavimui. Visi mūsų klientai turi asmeninius vadybininkus, pasiruošusius informuoti apie užsakymo vykdymą ir spręsti iškilusius problemas. Aptariamu laikotarpiu ši aptarnavimo padalinio struktūra leido mums sukurti dar daugiau vertės savo klientams.

Žinoma, visų kilusių iššūkių panaikinti negalėjome, tačiau mūsų pastangos paskutinėje mylioje daugeliui klientų padėjo užtikrinti greitesnį ir lankstesnį krovinių pristatymą. Tai leido jiems  generuoti papildomus pardavimus bei kurti pridėtinę vertę savo klientams.

Jeigu jums reikalingas patikimas skubių krovinių transportavimo partneris, kuris padėtų gabenant jūsų krovinius į Švediją, Suomiją, Lenkiją ir Pabaltijyje, išbandykite mus.

Kitos naujienos:

5 patarimai, kaip sumažinti grąžinimų dėl sugadinimų siuntų skaičių

27.03 2025 Žinojimas = Galia
Sugadintos siuntos – sisteminis verslo efektyvumo iššūkis, kuris veikia klientų pasitikėjimą, operacinius kaštus ir logistikos grandinės patikimumą. Siuntų grąžinimų mastai didžiosiose Europos rinkose išlieka aukšti: Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Šveicarijoje grąžinama nuo 54 iki 62 proc. visų siuntų, o apie 20 proc. šių grąžinimų susiję su prekių sugadinimu transportavimo metu. Įmonės, kurioms svarbus tiek klientų …

35 nepriklausomybės metai: kaip keitėsi Lietuvos logistikos sektorius?

21.03 2025 Žinojimas = Galia
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius per pastaruosius 35 metus tapo ekonomikos varikliu. Atkūrus nepriklausomybę 1990 m., šalis paveldėjo sovietmečiu kurtą infrastruktūrą ir valstybinį transporto įmonių tinklą. Tačiau nuoseklios reformos ir integracija į Europos rinką leido šiam sektoriui sparčiai augti​. Šiandien transportas ir saugojimas sukuria apie 10 proc. šalies bendrojo vidaus produkto – beveik kiekvienas šeštas …

Logistikos partnerių pasirinkimas – ką verslas dažniausiai pamiršta?

06.03 2025 Žinojimas = Galia
Logistikos tiekėjo pasirinkimas – vienas svarbiausių sprendimų bet kuriam verslui, kuris priklauso nuo tiekimo grandinės efektyvumo. Nors dauguma įmonių atidžiai vertina kainas, paslaugų spektrą ir terminus, dažnai pamirštami aspektai, kurie gali lemti tiekimo grandinės stabilumą, klientų pasitenkinimą ir netgi finansinius nuostolius. 1. Patikimumas prieš kainą: kodėl pigiausias sprendimas gali brangiai kainuoti? Renkantis logistikos tiekėją, kaina …

6 logistikos automatizavimo sprendimai, kuriuos verta apsvarstyti šiemet

26.02 2025 Žinojimas = Galia
Logistikos paslaugų vartotojai – gamybos, prekybos, e. komercijos įmonės – vis dažniau susiduria su iššūkiais valdant tiekimo grandines. Kintančios kainos, geopolitiniai trikdžiai ir augantys klientų lūkesčiai reikalauja greitesnių ir tikslesnių sprendimų. Automatizavimas leidžia sumažinti klaidas, padidinti efektyvumą ir užtikrinti, kad kroviniai keliautų sklandžiai. Štai šeši automatizavimo sprendimai, kuriuos verta apsvarstyti įmonėms, naudojančioms logistikos paslaugas. 1. …

Verslas skaičiais: kaip duomenys didina konkurencingumą?

19.02 2025 Žinojimas = Galia
Didėjanti konkurencija verčia įmones ieškoti sprendimų, padedančių išlikti rinkoje. Efektyvus duomenų valdymas leidžia priimti pagrįstus sprendimus, didinti veiklos efektyvumą ir kryptingai siekti strateginių tikslų. Logistikos sektoriuje duomenų analizė tampa nepakeičiama priemone. Ji padeda optimizuoti maršrutus, parinkti efektyviausias transporto priemones ir sumažinti tuščių važiavimų skaičių, taip mažinant eksploatavimo išlaidas bei aplinkos poveikį. Dirbtinis intelektas (DI) transformuoja …

5 sprendimai, kurie padės optimizuoti jūsų tiekimo grandinę

12.02 2025 Lėšų taupymas
Efektyvi tiekimo grandinė yra svarbi sėkmingo verslo dalis. Siekiant išlikti konkurencingiems, būtina nuolat ieškoti būdų, kaip pagerinti logistikos procesus. Pateikiame penkis sprendimus, kurie padės optimizuoti jūsų tiekimo grandinę. 1. Dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi integracija Dirbtinis intelektas (DI) ir mašininis mokymasis (MM) ženkliai keičia tiekimo grandinės valdymą, suteikdami galimybę analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti …