Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Ar žinote, kad Jūsų klientai Jūsų produktų kokybę tiesiogiai susieja su logistiniu paslaugos atlikimu?

Logistinis paslaugų atlikimas tampa vienu kertinių momentų, kurį vertina Jūsų klientai, priimdami sprendimą – pirkti iš Jūsų ar ne. Tuo tarpu pasitaikantys logistiniai trukdžiai ir problemos neretai būna ta svarbia priežastimi, kai esami klientai nusprendžia atsisakyti Jūsų paslaugų.

Kitaip tariant, šiais greitai besikeičiančiais laikais, kai mes visi esame labai užsiėmę ir esame  pripratę viską gauti čia ir dabar, niekas labiau neerzina, nei tai, kad Jūsų parduodamos prekės pasiekia galutinį gavėją vėliau, nei Jūs žadėjote, o dar blogiau, kai Jūsų prekės pasiekia klientą apgadintos. Jeigu anksčiau klientai į krovinio vėlavimą ir apgadinimą žiūrėdavo tik per finansinę prizmę, tai dabar prie finansų prisideda ir emocijos, o jas išspręsti vien finansiniu kompensavimu nebepakanka.

Keletas faktų, patvirtinančių aukščiau įvardintus teiginius.

 

Shopify atlikas tyrimas rodo, kad Jūsų klientams labai svarbios trys sąlygos: greitas pristatymas, nemokamas pristatymas ir lankstus pristatymas. Kitaip sakant, Jūsų klientai pageidauja lanksčios pristatymo paslaugos, kuri būtų pritaikyta konkrečiam jų poreikiui. Jeigu kažkurio iš šių elementų jūs negalite užtikrinti, o Jūsų konkurentai gali, tai iš esmė Jūs rizikuojate prarasti potencialius ir esamus klientus.

Dar vienas svarbus faktas, į kurį svarbu atkreipti dėmesį. Shopify tyrimas rodo, kad  jeigu pristatomi kroviniai vėluoja ir Jūs apie šį vėlavimą neinformuojate savo klientų, net 69,7 % tokių nepatenkintų klientų, tikėtina, nebepirktų pakartotinai iš Jūsų.

To paties tyrimo metu nustatyta, kad jeigu Jūs negalite tiksliai įvardinti pristatymo terminų, tai Jūsų įmonė praranda pardavimus, kadangi net 32 % potencialių pirkėjų, kurie negauna tikslios pristatymo datos arba ši data netinka jiems, nebeperka iš Jūsų.

Kaip matome, geras logistikos paslaugų atlikimas ir aiški informacija apie pristatymą yra svarbi tiek įgaunant, tiek ir išlaikant klientą.

Du patarimai, kaip užtikrinti aukštą logistikos paslaugų kokybę.

  1. Dirbkite su patikimomis logistikos bendrovėmis, kurios gali užtikrinti greičiausius ir lanksčiausius pristatymo terminus jums aktualiomis kryptimis.
  2. Sukurkite vidinius procesus organizacijoje, kurie leistų gerinti pristatymo laiku rodiklius Jūsų klientams. Taip pat turėkite procesus, kurie klientą informuotų apie pristatomų krovinių statusą.

Dėkojame už dėmesį. Jeigu ieškote skubių siuntų ir krovinių gabenimo partnerio Suomijoje ir Švedijoje, kreipkitės į mus.

Šiomis kryptimis krovinius pristatome per 1-3 dienas. Mes pasiekiame vieną aukščiausių OT (on time) rodiklių rinkoje, netgi 99,8 % krovinių pristatome nesugadintus.

Susisiekti su mumis galite paspaudę, šią nuorodą.

Kitos naujienos:

Verslas skaičiais: kaip duomenys didina konkurencingumą?

19.02 2025 Žinojimas = Galia
Didėjanti konkurencija verčia įmones ieškoti sprendimų, padedančių išlikti rinkoje. Efektyvus duomenų valdymas leidžia priimti pagrįstus sprendimus, didinti veiklos efektyvumą ir kryptingai siekti strateginių tikslų. Logistikos sektoriuje duomenų analizė tampa nepakeičiama priemone. Ji padeda optimizuoti maršrutus, parinkti efektyviausias transporto priemones ir sumažinti tuščių važiavimų skaičių, taip mažinant eksploatavimo išlaidas bei aplinkos poveikį. Dirbtinis intelektas (DI) transformuoja …

5 sprendimai, kurie padės optimizuoti jūsų tiekimo grandinę

12.02 2025 Lėšų taupymas
Efektyvi tiekimo grandinė yra svarbi sėkmingo verslo dalis. Siekiant išlikti konkurencingiems, būtina nuolat ieškoti būdų, kaip pagerinti logistikos procesus. Pateikiame penkis sprendimus, kurie padės optimizuoti jūsų tiekimo grandinę. 1. Dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi integracija Dirbtinis intelektas (DI) ir mašininis mokymasis (MM) ženkliai keičia tiekimo grandinės valdymą, suteikdami galimybę analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti …

Logistikos sektoriaus tendencijos 2025 m.: ką būtina žinoti verslui?

2025-ieji bus reikšmingų pokyčių metai logistikos sektoriuje. Brangstantis kuras, griežtėjantys tvarumo reikalavimai ir skaitmenizacija keičia tiekimo grandines. Verslai, kuriems svarbus patikimas prekių pristatymas, turės peržiūrėti savo logistikos strategijas. Trys pagrindinės kryptys: skaitmeniniai sprendimai tampa būtinybe, tvarumo politika gali lemti papildomus kaštus, o vairuotojų trūkumas kelia pristatymo rizikas. Pasirinkus patikimus, inovatyvius logistikos partnerius, galima sumažinti veiklos …

Tvarumo ataskaitų rengimas – iššūkis ne tik transporto sektoriui

07.01 2025 Tvarumas
Tvarumo ataskaitos, dar vadinamos aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir valdymo (ESG) ataskaitomis, apima platų įvairių su tiekimo grandine susijusių duomenų spektrą.  Griežtėjant tvarumo reikalavimams, šios ataskaitos tampa neatsiejama verslo dalimi, kadangi vis daugiau įmonių dirba tik su tvariomis kompanijomis. Jos suteikia platformą, kurioje įmonės gali pademonstruoti savo įsipareigojimą veikti etiškai ir tvariai.  Vieša paslaptis, kad minėtų …

Velnias slypi detalėse: į ką atkreipti dėmesį, sudarant ilgalaikes sutartis su transporto bendrovėmis

07.01 2025 Žinojimas = Galia
Ilgalaikės sutartys su transporto bendrovėmis gali tapti jūsų logistikos strategijos pagrindu, užtikrinančiu stabilumą, sąnaudų kontrolę ir efektyvumą. Tačiau dažnai pasitaiko atvejų, kai neaiškiai suformuluoti susitarimai tampa nesusikalbėjimų, nuostolių ir nepateisintų lūkesčių priežastimi. Ypač rizikingos situacijos iškyla šventiniais laikotarpiais ar netikėtų įvykių metu, kai veiklos tęstinumas tampa kritinis. Šiame straipsnyje aptarsime, į ką atkreipti dėmesį, sudarant …

Pagrindinės dalinių krovinių transportavimo klaidos

Dalinių krovinių gabenimas (angl. Less Than Truckload), kalbant apie krovinių saugumą, yra rizikingesnis procesas, lyginant su pilnų krovinių transportavimu (angl. Full Truck Load). Taip yra todėl, kad, gabenant dalinius krovinius, atliekama daugiau pakrovimo ir iškrovimo operacijų. Būtent tai ir lemia didesnę riziką.  Straipsnyje aptarsime pagrindines šioje veiklos  srityje pasitaikančias klaidas ir pateiksime patarimų, kaip jų …