Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Ar žinote, kad Jūsų klientai Jūsų produktų kokybę tiesiogiai susieja su logistiniu paslaugos atlikimu?

Logistinis paslaugų atlikimas tampa vienu kertinių momentų, kurį vertina Jūsų klientai, priimdami sprendimą – pirkti iš Jūsų ar ne. Tuo tarpu pasitaikantys logistiniai trukdžiai ir problemos neretai būna ta svarbia priežastimi, kai esami klientai nusprendžia atsisakyti Jūsų paslaugų.

Kitaip tariant, šiais greitai besikeičiančiais laikais, kai mes visi esame labai užsiėmę ir esame  pripratę viską gauti čia ir dabar, niekas labiau neerzina, nei tai, kad Jūsų parduodamos prekės pasiekia galutinį gavėją vėliau, nei Jūs žadėjote, o dar blogiau, kai Jūsų prekės pasiekia klientą apgadintos. Jeigu anksčiau klientai į krovinio vėlavimą ir apgadinimą žiūrėdavo tik per finansinę prizmę, tai dabar prie finansų prisideda ir emocijos, o jas išspręsti vien finansiniu kompensavimu nebepakanka.

Keletas faktų, patvirtinančių aukščiau įvardintus teiginius.

 

Shopify atlikas tyrimas rodo, kad Jūsų klientams labai svarbios trys sąlygos: greitas pristatymas, nemokamas pristatymas ir lankstus pristatymas. Kitaip sakant, Jūsų klientai pageidauja lanksčios pristatymo paslaugos, kuri būtų pritaikyta konkrečiam jų poreikiui. Jeigu kažkurio iš šių elementų jūs negalite užtikrinti, o Jūsų konkurentai gali, tai iš esmė Jūs rizikuojate prarasti potencialius ir esamus klientus.

Dar vienas svarbus faktas, į kurį svarbu atkreipti dėmesį. Shopify tyrimas rodo, kad  jeigu pristatomi kroviniai vėluoja ir Jūs apie šį vėlavimą neinformuojate savo klientų, net 69,7 % tokių nepatenkintų klientų, tikėtina, nebepirktų pakartotinai iš Jūsų.

To paties tyrimo metu nustatyta, kad jeigu Jūs negalite tiksliai įvardinti pristatymo terminų, tai Jūsų įmonė praranda pardavimus, kadangi net 32 % potencialių pirkėjų, kurie negauna tikslios pristatymo datos arba ši data netinka jiems, nebeperka iš Jūsų.

Kaip matome, geras logistikos paslaugų atlikimas ir aiški informacija apie pristatymą yra svarbi tiek įgaunant, tiek ir išlaikant klientą.

Du patarimai, kaip užtikrinti aukštą logistikos paslaugų kokybę.

  1. Dirbkite su patikimomis logistikos bendrovėmis, kurios gali užtikrinti greičiausius ir lanksčiausius pristatymo terminus jums aktualiomis kryptimis.
  2. Sukurkite vidinius procesus organizacijoje, kurie leistų gerinti pristatymo laiku rodiklius Jūsų klientams. Taip pat turėkite procesus, kurie klientą informuotų apie pristatomų krovinių statusą.

Dėkojame už dėmesį. Jeigu ieškote skubių siuntų ir krovinių gabenimo partnerio Suomijoje ir Švedijoje, kreipkitės į mus.

Šiomis kryptimis krovinius pristatome per 1-3 dienas. Mes pasiekiame vieną aukščiausių OT (on time) rodiklių rinkoje, netgi 99,8 % krovinių pristatome nesugadintus.

Susisiekti su mumis galite paspaudę, šią nuorodą.

Kitos naujienos:

Ar tikrai už tvarias transportavimo paslaugas užsakovai pasiryžę mokėti brangiau?

27.11 2024 Tvari logistika
Tvarumas tapo neatsiejama logistikos sektoriaus dalimi. Augant sąmoningam požiūriui į klimato kaitą, tiek įstatymų leidėjai, tiek verslai ir vartotojai vis dažniau kalba apie atsakomybę, saugant aplinką. Europos Sąjungos (ES) žaliosios politikos tikslai ir nauji reglamentai skatina logistikos įmones investuoti į tvarius sprendimus. Tačiau klausimas lieka atviras: ar vartotojai pasiruošę prisiimti šių sprendimų kaštus ir už …

Kai taupymas nepasiteisina: kuo rizikuojate pasirinkę pigiausią logistikos paslaugų teikėją

27.11 2024 Žinojimas = Galia
Taupymas versle yra natūralus ir dažnai būtinas procesas, siekiant didinti pelną ir mažinti išlaidas. Tačiau, kai taupymas tampa prioritetu, toks sprendimas gali sukelti nenumatytų pasekmių, ypač logistikos sektoriuje. Vienas iš akivaizdžiausių taupymo veiksmų – pigiausio logistikos partnerio pasirinkimas – neretai pasirodo klaidingas ir ilgainiui gali kainuoti daug daugiau nei buvo planuota. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl …

Logistikos nesėkmių virtinė: kaip „Hershey“ išgąsdino Heloviną

Helovinas – tai šventė, kuomet  šokolado ir saldainių gamintojai džiaugiasi išaugusiais pardavimais. Šiam sezonui būdingas padidėjęs saldainių vartojimas, todėl jis tampa kritiniu laikotarpiu tokioms įmonėms kaip „Hershey“. Tačiau 1999 m. ši galimybė kompanijai virto katastrofa, kai dėl prastai suplanuoto tiekimo grandinės ir IT sistemų modernizavimo projektų įmonė prarado milijonus dolerių kainavusių užsakymų, patyrė pelno kritimą …

Rizikų valdymas: FMEA modelis

30.10 2024 Žinojimas = Galia
Globali verslo aplinka yra nenuspėjama, todėl tiekimo grandinės rizikų valdymas tampa esmine verslo strategijos dalimi. Norint kontroliuoti šias rizikas,  svarbu jų valdymą pritaikyti ir logistikos partnerių atrankai. Kai pokyčiai vyksta taip greitai, nebeužtenka logistikos partnerius vertinti tik lineriškai. Todėl, norint užtikrinti nepertraukiamą įmonės veiklą, svarbu tinkamai pasirinkti logistikos paslaugų teikėjus, kartu atsižvelgiant ir į rizikų …

Logistinių nesėkmių virtinė: kaip „Toys „R“ Us“ pavogė Kalėdas

30.10 2024 Paskutinė mylia
Logistikos ir tiekimo grandinės valdymas labai svarbus kiekvienam verslui, ypač užsiimančiam mažmenine prekyba, kur vartotojų pasitikėjimas ir lojalumas dažnai yra tiesiogiai susijęs su laiku pristatytais kroviniais. Nors daugeliui Kalėdos yra džiaugsmo ir dovanų metas, 1999 m. Kalėdų sezonas kompanijai „Toys „R“ Us“ tapo tikru košmaru. Šis žaislų prekybos milžinas, netinkamai įvertinęs savo galimybes, patyrė vieną …

Tvarūs sprendimai: emisijų mažinimas ir verslo partneriai

30.10 2024 Tvarumas
Tvarumas jau seniai tapo vienu svarbiausių šiuolaikinio verslo prioritetų, ypač transporto ir logistikos sektoriuje. Transporto įmonės stengiasi mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, investuoja į ekologiškus sprendimus ir diegia tvarias praktikas savo veikloje. Tačiau tvarumo tikslų siekimas yra kur kas daugiau nei tik emisijų mažinimas. „HRX“ savo tvarumo kelionėje patyrė, kad tvari organizacinė kultūra įmonėje yra tiek …