Nustatykite regioną: Lithuania

Finland

English Suomi

Estonia

English Estonian

Latvia

English Latvian

Lithuania

English Lithuanian

Poland

English Polish

Sweden

English Svenska

Kaip išsaugoti klientą recesijos metu?

Patenkinti ir lojalūs klientai –  puikių finansinių rezultatų garantas.

Didžiajai daugumai Lietuvos verslų pastarieji dveji metai buvo ypatingai geri. Dėl pandemijos ir sutrūkinėjusių pasaulinių tiekimo grandinių Lietuvoje gaminamos prekės tapo labai paklausios. Tai, žinoma, turėjo teigiamą poveikį pardavimo pajamoms ir pelningumui.

Tačiau, deja, padėtis po truputį keičiasi. Dėl išaugusios infliacijos ir ekonomikos sulėtėjimo lėtėja vartojimas. Šiuo metu dažnai klientai pradeda vertinti kiekvieną savo tiekėją ir šis vertinimas atliekamas ne vien per kainos prizmę, bet ir per produktų kokybės prizmę.

Neretai atsitinka taip, kad ekonominio pakilimo metu įmonės praranda kontrolę ir apleidžia klientus. Priežastys, klostantis tokiai situacijai, būna įvairios. Visų pirma, išaugusios pajamos išaugina ir darbo krūvius, todėl lieka mažiau laiko klientų aptarnavimui. Taip pat reikėtų nepamiršti fakto, kad kai rodikliai yra geri, įmonės visuomet stengiasi maksimaliai išnaudoti susidariusias galimybes, todėl prisiimama daugiau užsakymų, negu galima apdoroti, o tai vėlgi neigiamai veikia klientų aptarnavimą.

Norime pasidalinti su Jumis keletu patarimų, ką daryti, jeigu visgi nepavyko užtikrinti puikios paslaugų kokybės, tačiau siekiate išsaugoti klientus šiuo pasikeitusiu laikotarpiu.

Kaip išsaugoti klientą?

Gerinkite logistinį paslaugų atlikimą. Pandemijos laikotarpiu dauguma įmonių buvo susitaikiusios su vėluojančiais kroviniais, nes kitų išeičių tiesiog nebuvo. Dabar, kai tiekimo ir logistinės grandinės po truputį tvarkosi, labai svarbu peržiūrėti savo pristatymo laikus ir juos tobulinti kartu su gerėjančia situacija. Jeigu to nepadarysite laiku, o Jūsų konkurentai šioje vietoje bus greitesni, Jūs galite pralaimėti konkurencinę kovą.

Apklauskite savo klientus. Šis patarimas, žinoma, elementarus, tačiau dažnai įmonės į klientų apklausas žiūri atmestinai arba ieško saugių variantų, siekdamos išvengti  neigiamos informacijos, nenorėdamos išgirsti jos. Tačiau atlikta apklausa galėtų būti tas pirmas žingsnis, pradedant gerinti situaciją, jeigu ji buvo sublogusi pastaruoju metu . Rekomenduojame nebijoti išeiti už komforto zonos ribų ir klausimynus sudaryti taip, kad jie maksimaliai atskleistų tikrąją padėtį. Taip pat svarbu šias apklausas organizuoti kasmet, kad galėtumėte sekti savo įmonės progresą arba regresą ir atlikti reikalingus korekcinius veiksmus. Atlikdami apklausą, stenkitės kuo smulkiau išsiaiškinti kiekvieno savo padalinio veiklą. Ypatingai atkreipkite dėmesį į logistinį paslaugos išpildymą, kadangi pandemijos laikotarpiu šioje vietoje buvo daug nesklandumų.

Skirkite dėmesį komunikacijai su klientais. Recesijos ir aukštų kainų laikotarpiu Jūsų klientai tampa ypatingai jautrūs bet kokiems pokyčiams, susijusiems su kaina ir paslaugų kokybe. Geriausias būdas sumažinti  galimą trintį –  investuoti į tinkamą ir savalaikį komunikacijos užtikrinimą. Apie bet kokius pokyčius, įskaitant ir gerus, kurie paveiks Jūsų klientus, komunikuokite iš anksto ir  išnaudodami visus įmanomus kanalus.

Netaupykite kokybės sąskaita. Artėjant sunkiems laikams, įmonės ieško būdų, kaip sutaupyti lėšas ir optimizuoti pinigų srautus. Gali kilti pagunda atsisakyti tam tikrų išlaidų, susijusių su Jūsų parduodamų produktų kokybe, tokių kaip: greitas pristatymas, patikimų tiekimo grandinės partnerių keitimas, pigesnėmis, tačiau mažiau kokybiškomis opcijomis ir kt. Rekomenduojame to nedaryti, kadangi taupydami kokybės sąskaita galite negrįžtamai pakenkti savo prekės ženklui.

Galėtume rasti ir daugiau patarimų, bet šie, mūsų manymu, ypatingai svarbūs. Apibendrinant galima pasakyti, kad sunkmečiai ateina ir praeina. Visi juos pamiršta, tačiau klientai visada prisimena, kaip Jūs su jais elgėtės tiek geru laikotarpiu, tiek ir sunkmečiu. Todėl linkime nemesti pasirinkto kelio  ir rūpintis savo klientų aptarnavimo kokybe, ypač dabar, sunkmečiu.

Jeigu jums reikalingas patikimas, skubių siuntų gabenimo partneris, susisiekite su mumis.

 

Kitos naujienos:

Tvarumo ataskaitų rengimas – iššūkis ne tik transporto sektoriui

07.01 2025 Tvarumas
Tvarumo ataskaitos, dar vadinamos aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir valdymo (ESG) ataskaitomis, apima platų įvairių su tiekimo grandine susijusių duomenų spektrą.  Griežtėjant tvarumo reikalavimams, šios ataskaitos tampa neatsiejama verslo dalimi, kadangi vis daugiau įmonių dirba tik su tvariomis kompanijomis. Jos suteikia platformą, kurioje įmonės gali pademonstruoti savo įsipareigojimą veikti etiškai ir tvariai.  Vieša paslaptis, kad minėtų …

Velnias slypi detalėse: į ką atkreipti dėmesį, sudarant ilgalaikes sutartis su transporto bendrovėmis

07.01 2025 Žinojimas = Galia
Ilgalaikės sutartys su transporto bendrovėmis gali tapti jūsų logistikos strategijos pagrindu, užtikrinančiu stabilumą, sąnaudų kontrolę ir efektyvumą. Tačiau dažnai pasitaiko atvejų, kai neaiškiai suformuluoti susitarimai tampa nesusikalbėjimų, nuostolių ir nepateisintų lūkesčių priežastimi. Ypač rizikingos situacijos iškyla šventiniais laikotarpiais ar netikėtų įvykių metu, kai veiklos tęstinumas tampa kritinis. Šiame straipsnyje aptarsime, į ką atkreipti dėmesį, sudarant …

Pagrindinės dalinių krovinių transportavimo klaidos

Dalinių krovinių gabenimas (angl. Less Than Truckload), kalbant apie krovinių saugumą, yra rizikingesnis procesas, lyginant su pilnų krovinių transportavimu (angl. Full Truck Load). Taip yra todėl, kad, gabenant dalinius krovinius, atliekama daugiau pakrovimo ir iškrovimo operacijų. Būtent tai ir lemia didesnę riziką.  Straipsnyje aptarsime pagrindines šioje veiklos  srityje pasitaikančias klaidas ir pateiksime patarimų, kaip jų …

Ar tikrai už tvarias transportavimo paslaugas užsakovai pasiryžę mokėti brangiau?

27.11 2024 Tvari logistika
Tvarumas tapo neatsiejama logistikos sektoriaus dalimi. Augant sąmoningam požiūriui į klimato kaitą, tiek įstatymų leidėjai, tiek verslai ir vartotojai vis dažniau kalba apie atsakomybę, saugant aplinką. Europos Sąjungos (ES) žaliosios politikos tikslai ir nauji reglamentai skatina logistikos įmones investuoti į tvarius sprendimus. Tačiau klausimas lieka atviras: ar vartotojai pasiruošę prisiimti šių sprendimų kaštus ir už …

Kai taupymas nepasiteisina: kuo rizikuojate pasirinkę pigiausią logistikos paslaugų teikėją

27.11 2024 Žinojimas = Galia
Taupymas versle yra natūralus ir dažnai būtinas procesas, siekiant didinti pelną ir mažinti išlaidas. Tačiau, kai taupymas tampa prioritetu, toks sprendimas gali sukelti nenumatytų pasekmių, ypač logistikos sektoriuje. Vienas iš akivaizdžiausių taupymo veiksmų – pigiausio logistikos partnerio pasirinkimas – neretai pasirodo klaidingas ir ilgainiui gali kainuoti daug daugiau nei buvo planuota. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl …

Logistikos nesėkmių virtinė: kaip „Hershey“ išgąsdino Heloviną

Helovinas – tai šventė, kuomet  šokolado ir saldainių gamintojai džiaugiasi išaugusiais pardavimais. Šiam sezonui būdingas padidėjęs saldainių vartojimas, todėl jis tampa kritiniu laikotarpiu tokioms įmonėms kaip „Hershey“. Tačiau 1999 m. ši galimybė kompanijai virto katastrofa, kai dėl prastai suplanuoto tiekimo grandinės ir IT sistemų modernizavimo projektų įmonė prarado milijonus dolerių kainavusių užsakymų, patyrė pelno kritimą …